02122224444

برای رزرو و خرید این تور با شماره بالا در تماس باشید

برای برقراری مستقیم تماس QR کد بالا را با موبایل اسکن کنید

هم اکنون در سلام پرواز پاسخگوی شما هستیم

تور آنتالیا نوروز 1403

برگزار نمی‌شود

تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403 یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد در ترکیه است، به دلیل وجود هتل‌های لوکس و یوآل، سواحل خیره‌کننده و بکر و مجموعه شگفت‌انگیز جاذبه‌های تاریخی که نگاه‌های زیادی به آن‌هاست، تعجب‌آور نیست که این شهر جذاب به مقصدی ایده‌آل و محبوب برای گذراندن ایام تعطیلات در سال نو ما ایرانیان تبدیل شود. بنابراین در تمام روزهای سال این مقصد برای بازدید و لذت‌بردن از همه این شگفتی‌ها و جاذبه‌های رنگارنگ گزینه‌ای مناسب است. در ادامه برای سفر به این مقصد ساحلی جذاب با لذت توصیف‌نشدنی لازم است که مناسب‌ترین پکیج تور آنتالیا را خریداری نمایید. شما مسافران محترم می‌توانید با مشاهده وب‌سایت ما اطلاعاتی از آفر تور آنتالیا ویژه نوروز 1403 آژانس هواپیمایی سلام پرواز را به دست آورید.

در ایام عید نیز می‌توانید تور آنتالیا ترکیه نوروز را برای سفرتان انتخاب کنید. آنتالیا پنجمین شهر پرجمعیت کشور ترکیه نام برده می‌شود که در سواحل جنوب غربی کشور ترکیه و در محاصره کوهستان توروس قرار گرفته است. به همین دلیل شهر آنتالیا بزرگ‌ترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه و در خارج از منطقه اژه با جمعیت بیش از یک میلیون نفر جمعیت می‌باشد.

شهر زیبای آنتالیا دروازه‌ای به ساحل‌هایی با آب‌های فیروزه‌ای‌ رنگ  و شفاف بوده که با آب‌های آبی خیره‌کننده و زیبای خود شناخته می‌شود. آنتالیا با دارا‌بودن جاذبه‌های طبیعی و بکر در طیف متنوعی مثل آبشارهای این شهر و همچنین اماکن دیدنی تاریخی مسیر جدید و مهیجی را برای لذت‌بردن در سفر به آنتالیا پیش‌ روی شما علاقه‌مندان قرار می‌دهد و اینگونه به یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی و توریستی کشور ترکیه در عید امسال سفر خواهید کرد.

قیمت تور آنتالیا نوروز 1403

قیمت تور آنتالیا در نوروز همواره نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت‌های زیادی دارد. این تفاوت قیمت حاصل از آن است که نرخ پروازهای ایرانی و خارجی (ایران ایرتور، پگاسوس ، تیلویند ، کرندون و…)، قیمت هتل‌های آنتالیا در این موقع از سال تغییر می‌کنند. البته عوامل مهم دیگری همچون تعداد روزهای تور مورد نظر و خدماتی که درخواست می‌دهید، همگی نرخ تور آنتالیا نوروز را دست‌خوش تغییراتی می‌کنند. در نظر داشته باشید که همیشه ارزان‌قیمت‌ترین تور آنتالیا نوروز، دلیلی بر خوب بودن آن تور نیست و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بی‌تجربه با این کار تنها سرمایه و زمان شما را هدر خواهند داد.

در ادامه اینکه همانطور که اطلاع دارید در این ایام تقاضای سفر از سوی مسافران ایرانی بسیار بالا می‌رود، به همین علت در این بازه زمانی از سال، شاهد افزایش قیمت تورهای نوروزی حتی تور آنتالیا زمینی نوروز 1403 هم هستیم. اما این موضوع نباید باعث شود که شما دچار تردید شوید و از خرید تور آنتالیا انصراف بدهید، بلکه باید در انتخاب آژانس مسافرتی خود هوشمندانه و با دقت رفتار کنید.

خوشبختانه ما در آژانس مسافرتی سلام پرواز با ارائه بهترین تور آنتالیا نوروز 1403 در ارزان‌ترین قیمت و متنوع‌ترین حالت بنا به بودجه و سلایق افراد سعی داریم به شما کمک کنیم تا تعطیلات فوق‌العاده خاطره‌انگیزی را در این شهر دوست‌داشتنی سپری کنید و سال خود را به بهترین شکل آغاز کنید.

تور نوروز آنتالیا ارزان و لحظه آخری

در سال‌های اخیر تعداد مسافران و گردشگرانی که درخواست تور لحظه آخری و ارزان به مقاصد خارجی را دارند بیش‌تر از قبل شده است؛ دلیل آن هم قیمت مناسب آن می‌باشد. خوب تور نوروز آنتالیا ارزان و لحظه آخری به این شکل بوده که در فاصله معینی، حداکثر دو روز مانده به بسته شدن تور، اگر سهمیه رزرو شده هر آژانسی کامل نشده باشد، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی با کاهش چشم‌گیر قیمت‌ها سعی در فروش این تورهای باقیمانده دارند. بنابراین آژانس هواپیمایی سلام پرواز از ارائه دهندگان تورهای لحظه آخری آنتالیا بوده که شما می‌توانید طیف متنوعی از این تورها را در بالای همین صفحه مشاهده نمایید.

لازم دونستیم به شما بگویم که از مزیت‌های تور دقیقه آخری آنتالیا ویژه نوروز این است که هیچ تفاوتی از نظر فنی با تور مسافرتی آنتالیا سیستمی ندارد و بلکه هزینه پایین‌تری هم دارد. ضمنا از معایبی که در تور دقیقه نودی آنتالیا دارد، این است که امکان دارد پرواز شما چند ساعت دیگر باشد و شما زمان کافی برای آماده شدن و محیا کردن یک سری از کارهای‌تان نداشته باشید. پس لازمه تور ارزان و دقیقه نودی آنتالیا این است که چمدان‌تان آماده باشد تا با به محض اطلاع از عرضه این تورها، به سرعت اقدام کنید. در غیر این صورت پول و پرواز خود را کامل از دست خواهید داد و اینکه هزینه این تورها قابل استرداد نیست. با تور لحظه آخری آنتالیا این فرصت فراهم شده است تا از خدمات و تخفیف‌های ویژه و هیجان‌انگیزی بهره مند شوید.

 

بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1403

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در شهر زیبای آنتالیا ترکیه برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده‌آل‌ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب تور آنتالیا نوروز 1403 به شمار می‌رود. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تور آنتالیا بهار برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران‌تر از سایر زمان‌ها ارائه می‌شود.

اما پیشنهاد مجموعه سلام پرواز برای کنترل هزینه‌ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. همچنین اگر تمایل دارید که 27 اسفند تا 4 فروردین در این مقصد باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور نوروز آنتالیا شماست. اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور آنتالیا نوروز 1403 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سلام پرواز خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌های تور آنتالیا کمی کاسته می‌شود و می‌‌توانید با قیمت مناسب‌تر و قابل قبول‌تری تور آنتالیا مورد نظرتان را خریداری نمایید.

 

پرسش و پاسخ

  • سوالات خود را در مورد تور آنتالیا نوروز 1403 در اینجا بپرسید.
  • قبل از مطرح کردن سوال، سوالات قبلی پرسیده شده توسط سایر مسافران را مطالعه کنید.
  • پاسخ سوال شما پس از پاسخدهی توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور