هتل Armas Labada Antalya

هتل آرماس لابادا ، یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر واقع شده است.

منطقه کمر آنتالیا، ترکیبی از جنگل ، کوه و دریا است و یک منطقه زیبا و ایده آل برای گذراندن تعطیلات میباشد .

هتل Armas Labada Antalya در فاصله ی چهار دقیقه ای از ساحل  و از فرودگاه آنتالیا یکساعت فاصله دارد.

هتل آرماس لابادا دارای یک ساحل خصوصی و استخر رو باز است. این هتل مجهز به خدمات SPA ( استخر آبگرم روباز ،سونا و جکوزی، و ماساژ درمانی )  و سالن بدنسازی میباشد.

هتل آرماس لابادا دارای پارکینگ خصوصی رایگان نیز میباشد.

اتاق های هتل Armas Labada Antalya به تلویزیون و مبلمان مدرن  مجهز شده است و برای دکوراسیون اتاقها از رنگهای ارام و دلنشین استفاده شده است. همچنین اتاقهای هتل آرماس لابادا کمر دارای حمام خصوصی و بالکن هستند.

در رستوران هتل Armas Labada  انواع نوشیدنها و غذاهای ترکی و دریایی سرو میشود و سرو غذاها به صورت سرو سرویس میباشد.

اتاق های هتل آرماس لابادا آنتالیا :

•    اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت مجزا با منظره رو به دریا
•    اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت دو نفره یا دو تخت مجزا با منظره رو به شهر
•    اتاق استاندارد با یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره و مبل تخت شو با منظره رو به دریا
•    سوئیت با یک تخت دو نفره یک تخت دو نفره بزرگ و یک مبل تخت شو

•    فروشگاهای خرید سوغاتی
•    زمین بازی

مناطق دیدنی نزدیک به هتل آرماس لابادا آنتالیا :

•    شهر تاریخی فاسیلیس (4 کیلومتر)
•    پارک ساحلی ماه روشن ( 5  کیلومتر)
•    منطقه غواصی سه جزیره  ( 10 کیلومتر)
•    مرکز اسکی (12 کیلومتر)

در هتل آرماس لابادا آنتالیا به زبانهای ترکی، روسی ، آلمانی و انگلیسی صحبت میشود.

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 17 امتیاز دهنده به هتل Armas Labada Antalya

نظرات کاربران

مهمان
1398/07/10
ما ۳ روزه از این هتل برگشتیم هتل بسیار خوب با کارکنان مسئول و مهربان سیف باکس هتل پولی بود ما صحبت کردیم و رایگان گرفتیم اتاق رو به دریا نمی دادند که باز صحبت کردیم و اتاق رو به دریا گرفتیم خیلی هتل خوبی بود ایرانی کم بود که ما خیلی راضی بودیم چون ایرانی های هتل های دیگه رو می دیدیم و از بی جنبه بازی هاشون خجالت می کشیدیم مسواک هم بهمون دادند شام هتل مفصل تر از ناهار بود چون ظهر ها اسنک بار باز بود و اکثرا از اسنک بار استفاده می کردند استخر ش تقریبا کوچک بود چون هیچ کس از استخر استفاده نمی کرد دریای فوق العاده زیبایی با تمام امکانات داره در کل هتل بسیار خوبی هست فقط ایرادش اینه که از مرکز شهر دوره کسانی که به مراکز خرید علاقه دارند باید هتل در منطقه لارا بگیرند که چند دقیقه با مراکز خرید فاصله داره اما اکثرا در منطقه لارا هتل ها در یا ندارند و باید از دریاهای عمومی خارج از هتل استفاده کنند
فرهمند
هتلى كه جوان كم ميبينى بيشتر ميانسال يا كودك هستند انيميشن ضعيف داشت فقط يك شبش برنامه شبانه داشت كه خوب بود ويو زيبا داشت غذاهاش و من دوست داشتم شيرينى و بستنى خوبى داشت فقط واى فاى يك هفته ١٦ دلار بود كه اين عيب عمدش بود
Hejazi
1398/07/07
هتل دنجى بود ولى واى فاى پولى داشت كه قبلش تورها عنوان نمى كنن و سه شب انيميشن خوبى داشت ولى ساحلى زيبا داشت
آدرینا
1398/05/25
سلامایرادات هتل: اینترنت پولی سیف باکس پولیغذاها باب دل ایرانی نبود به روس‌ها بیشتر توجه می‌کردندبار تا ساعت یک شب در محل دیسکو باز بود مسواک و خمیر دندان جز سرویسهاش نبود و دورترین هتل در منطقه کمر و به انتالیا است.من اهل ماهی و سوپ هستم مشکلی با غذاش نداشتم ولی تمام هتلها طعم غذاهاشون باب دل ایرانی ها نیستاز نداشتن نت هم یه جورایی خوشحال شدم که یک هفته خودم و همسر سمت موبایل نمیریم.در مجموع سرگرم کننده بود و هتل تمیزی است اسنک بار و سرسره آبی و بارش تایم داشت و ۲۴ ساعته باز نبودمتاسفانه زبان انگلیسی همه حتی رسپشن بسیار ضعیف بود ،ما شانس آوردیم ایام عید قربان رفتیم و تنوع در سرگرمی و غذا داشتن که بسیار لذت بخش بود.در مجموع هتل بدی نیست
ناهید طیبی
1398/05/12
دوستان بهتون توصیه میکنم یک هتل بی اندازه بد استخر کوچک اصلا ال هم نیست من قبلا به هتل ال رفتم اینجور نبود ساعت ۶صبح رسیدیم ساعت ۶بعداز ظهر از دو اتاق فقط یک اتاق تحویل دادن یک مسافر خانه کوچه پشت داره که به مسافر ایرانی فشار میارن بره اونجا از هتل هایی هست که مجرد راه میده وضعیت غذا بسیار بد حتی تو لابی اینترنت نداره اکثر غذاها سنگدلن مرغ یا جگر مرغ !!!!!!!پول بارش بی اندازه بی ادب تخت دور استخر رو مثل صف شیر باید نیمه شب بری جا بگیری رفت و برگشت به انتالیا ۱۰۰ دلار هست توجه کنید اصلا هیچ تاکسی و دولموشی اصلا حتی از نزدیکش رد نمی شه من از اژانس های کشورم خواهش میکنم با این وضعیت دلار حداقل خودمون به خودمون رحم کنیم با نظرات دروغین هموطن خودمون رو گول نزنیم این هتل سه ستاره هم نیست درب هتل هیچ ستاره ای نصب نشده بسیار قدیمی فقط چون قدیمیست ساحل اختصاصی داره شما به عکس نخلها توجه کنید به فرسودگی هتل پی میبرید اخه کدوم هتل پنج ستاره ای نوشیدنی هاش رو تو لیوان یکبار مصرف سرو میکنه!!!!بخاطر هموطن هایم گفتم
سعید حسینی آراسته
1398/02/22
بسیار بسیار هتل تمیز و مدیریت و پرسنل تلاشگر و سخت کوشی داشت حتی وقتی من بهشون به ترکی گفتم برای تولد چهل سالی خانمم آمدم براش در همان روز تولد گرفتن و مدیر مهربونش دستور کیک و تزئین یک میز اختصاصی داد و همه باهم عکس گرفتیم اگه باز هم برم به همین هتل میرم واقعا عالی بود از همشون سپاسگزارم