Know the most important shopping centers in Russia

مهمترین مراکز خرید روسیه را بشناسید

21 خرداد 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

روسیه از مقاصد گردشگری پر رفت و آمد در دنیا می باشد که مراکز خرید مدرن و بسیار جذابی را در خود جای داده است و ما در این مقاله سعی داریم تا کار شما را در سفر راحت کنیم و بهترین مراکز خرید براساس برندها ، فاصله از مرکز شهر ، میزان دسترسی راحت به وسایل نقلیه عمومی ، اندازه مراکز خرید و وجود هایپرمارکت‌ های محبوب را به شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه همانطور که می دانید یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین قسمت های سفر به هر کشوری از جمله روسیه خرید کردن از مجموعه های تجاری این فروشگاه های مدرن ، رنگارنگ و وسوسه انگیز است که کالاهای خاص و منحصر به فردشان را در معرض دید گردشگران گذاشته اند و قطعا پا گذاشتن به این فروشگاه ها چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره می کند و آژانس ما در این مقاله قصد دارد که برترین مراکز خرید روسیه را به شما عزیزان معرفی کند پس ما را همراهی کنید .

یکی از برترین و محبوب ترین مراکز خرید در مسکو مرکز خرید آتریوم می باشد که کلی هم طرفدار دارد.

معرفی برترین مراکز خرید در روسیه

 

مرکز خرید آتریوم ( Atrium Mall )

یکی از برترین مراکز خرید در مسکو ” مرکز خرید آتریوم ” می باشد که در این مرکز خرید شما انواع پوشاک ، لوازم شخصی ، لوازم آرایش و بهداشتی ، عطر، کیف و کفش و کالاهای دیجیتال را به راحتی پیدا می کنید و علاوه بر تعداد زیادی مغازه ، سینما ، سالن بازی کودکان و یک رستوران و کافی شاپ بزرگ نیز در این مرکز خرید نیز وجود دارد . ضمنا در رستوران مرکز خرید آتریوم ، غذاهای مخصوص روسیه طبخ می شود و در طول زمان خریدتان در آنتریوم این امکان را دارید که از غذاهای خوشمزه رستوران ، نوشیدنی های کافی شاپ آن و تفریح در سالن بازی این مجموعه کلی لذت ببرید و پیشنهاد می کنیم در سفر خود به روسیه حتما از مرکز خرید آتریوم دیدن نمایید .

 

مرکز خرید ” Mall of Baltia “

مرکز خرید بالتیا یکی از مراکز خرید جدید و مدرن شهر کالینینگراد می باشد و این مجموعه‌ تجاری در سال ۲۰۱۶ میلادی بر روی عموم مردم افتتاح شد و مساحتی معادل ۸۶ هزار مترمربع را در برگرفته است و این مرکز خرید بزرگ بغیر از فروشگاه و واحد های تجاری ، امکانات تفریحی متنوع و زیادی بشمار می رود  و ضمنا بهترین و خاص ترین برندهای داخلی و بین ‌المللی در این مرکز شعبه دارند و محصولات خود را به مسافران و عموم مردم عرضه می‌ کنند و توجه داشته باشید که تنوع فروشگاه ‌ها در این مجموعه بدون تردید ، خریداران داخلی و خارجی را راضی می ‌کند . امکانات تفریحی این مرکز برای همه‌ اعضای خانواده تعبیه شده است و در مجموع ، یک مقصد عالی برای گذراندن یک بعدازظهر در کنار خانواده تان می باشد .

 

مرکز خرید گوم ( GUM Shopping Center )

یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مراکز خرید در پایتخت روسیه ” مرکز خرید گوم ” نام دارد که در فستیوال ها جمع کثیری از گردشگران روسیه را جذب خود می کند و اینکه ” گوم ” ، یک مجموعه عظیم تجاری و تفریحی است که در میدان سرخ مسکو قرار گرفته است و این مجموعه دارای تعداد زیادی فروشگاه ، رستوران ، کافی شاپ ، سالن بازی و تفریح کودکان ، سالن ورزشی ، پارکینگ و … می باشد و همچنین در رستوران های مرکز خرید گوم ، انواع غذاهای روسی ، کباب ، غذاهای دریایی و انواع فست فود و … تهیه می شوند که به امتحانش می ارزد ، ضمنا برندهای معتبر جهان در فروشگاه های این مجموعه تجاری وجود دارند . توجه داشته باشید که قدمت ساخت مرکز خرید گوم به سال های ۱۸۹۰ تا ۱۸۹۳ میلادی باز می گردد و علاوه بر اینکه این مجموعه بزرگ یکی از مراکز خرید معروف در مسکو می باشد . 

نکته جالب اینجاست که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری روسیه نیز به شمار می رود ، ساختمان این مجموعه بسیار زیبا به شکل قصرهای سلطنتی ساخته شده است که اگر به مسکو سفر کردید، بازدید از مرکز خرید گوم را هرگز فراموش نکنید چراکه تجربه های جالبی منتظر شماست .

 

مرکز خرید مورمال ( Moremall )

این مرکز خرید 4 طبقه که مورمال نامیده می شود در سال ۲۰۱۲ میلادی افتتاح شد و یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در سوچی می باشد که هزاران گردشگر را مشغول خرید می بینید ، ضمنا این مجموعه به مساحت ۱۶۹.۰۰۰ متر مربع شامل مغازه‌ هایی با برندهای داخلی و خارجی فراوان با قیمت‌ های متوسط می باشد و شما مسافران عزیز در این مرکز خرید می ‌توانید انواع پوشاک ، کیف و کفش ، اسباب بازی ، وسایل ورزشی ، وسایل خانگی ، هدیه و سوغات ، عطر و ادکلن ، طلا و بدلیجات و … را تهیه کنید. همچنین این مجموعه دارای یک هایپرمارکت ، چندین رستوران ، فست فود (KFC) و کافه ، یک فود کورت بزرگ با منوهای مختلف و یک سینمای بزرگ می باشد .

 

مرکز خرید آکوارل ( Akvarel )

مرکز خرید آکوارل با 5 سال سابقه جزو یکی از مراکز تجاری محبوب و شلوغ در ولگوگراد می باشد که این مجموعه در سال ۲۰۱۳ میلادی افتتاح شده است و هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰شب می ‌توانید از این مجموعه‌ تجاری بازدید و کلی خرید و تفریح کنید ، ضمنا مرکز خرید آکوارل یک مجموعه‌ تجاری و تفریحی است که در سه طبقه که میزبان خریداران داخلی و خارجی از سراسر دنیا است . مرکز خرید آکوارل به غیر از چند هایپرمارکت ، دارای حدود ۲۰۰ فروشگاه از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی بوده و نام‌ های مشهوری چون زارا ، برشکا ، والترا ، پروفی سنتر ، اسمارت ویژن ، بلو دو فرانس ، فیسمن و… در این مرکزنیز شعبه دارند و مشغول فعالیتند و از امکانات تفریحی این مجموعه می‌ توان به سالن سینما با چند پرده ، سالن بولینگ و فودکورت و … اشاره نمود و مرکز تفریحی کودکان با نام هپیلون یکی دیگر از امکاناتی است که باعث شده این مجموعه مورد توجه اکثر خانواده ها قرار بگیرد و این مرکز در نزدیکی بزرگراه اصلی شهر قرار دارد و دسترسی به آن نیز کاملا راحت است .

 

مرکز خرید مانژ ( Manezh mall )

یکی از مراکز خرید مسکو که از جاذبه های گردشگری این شهر بشمار رفته مرکز خرید مانژ است که قطعا حرفی برای گفتن دارد و این مرکز خرید در یکی از خیابان های مسکو با همین نام قرار گرفته است ، همچنین تعداد زیادی فروشگاه و مغازه در مرکز خرید مانژ وجود دارند که بهترین و باکیفیت ترین کالاها را به مشتریان و گردشگرانش عرضه می کند ، ضمنا چند رستوران و کافی شاپ نیز در این مرکز تجاری وجود دارند که اگر خسته شدید آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند و می توانید در رستوران این مجموعه غذا سفارش دهید و یا از نوشیدنی های خنک در کافه های آن لذت ببرید . توجه داشته باشید که تقریبا تمام کالاهایی که افراد به آن ها نیاز دارند در مرکز خرید مانژ به راحتی پیدا شده و قیمت اجناس این مرکز تجاری نیز بسیار مناسب است و توریست ها با هر بودجه ای می توانند از این مجموعه خرید کنند .

 

مرکز خرید متروپلیس ( Metropolis )

وقتی نام متروپلیس صحبت به میان می آید صفت شیک ، مدرن و جذاب را در ذهن هر گردشگری تداعی می‌کند و از جمله ویژگی‌ های این مرکز خرید بزرگ می توان به : دسترسی راحت به ایستگاه مترو ، مساحت زیاد مجموعه ، وجود برندهای معروف مانند زارا ، تامی هیلفیگر ( Tommy Hillfiger ) ، اسپیریت ( Esprit ) ، منگو ( Mango ) ، لویس ( Levi’s ) و … اشاره نمود؛ ضمنا علاوه بر این مغازه‌های بزرگ فروشگاه هایی همچون اچ اند ام ( H&M ) ، نیولوک ( Newlook ) و ریور آیلند ( River Island ) باعث شده که این مجموعه کامل تر و پرطرفدار شود و از دیگر نکات مثبت متروپلیس وجود یک هایپرمارکت بزرگ است که شما می‌ توانید انواع لوازم و خوراکی‌ های مورد نیازتان را با قیمت ارزان تهیه نمایید و همچنین در کنار مغازه‌ ها و بوتیک‌ ها ، رستوران‌ های معروف و محبوبی مانند : تی. جی. آی فرایدیز ( TGI Fridays ) ، سوشی پلنت ( Sushi Planet ) ، و فست فود‌های زنجیره مانند مک‌دونالد ، کی. اف. سی ، برگر کینگ و … وجود دارند که کلی گردشگر و توریست را جذب خود می کند و دیگر اینکه این مرکز خرید در مقایسه با دیگر مراکز  خرید در مسکو جدیدتر و برای جوانان بسیار جذاب‌ تر می باشد .

 

مرکز خرید ایکا ( IKEA )

از نزدیک ترین ایستگاه های مترو می توانید با سوار شدن بر اتوبوس های زرد رنگ این فروشگاه به آسانی به آنجا بروید و کلی خرید کنید ، این فروشگاه در مسیر فرودگاه شرمیتوا قرار دارد و ضمنا اگر از پروازهای ایرفلوت برای رفتن به روسیه استفاده می نمایید در مسیر ترانسفر فرودگاهی خود این فروشگاه را در کنار اتوبان خواهید دید و شما عزیزان از ایستگاه های متروی Rechnoi Vokzal  و Lyublino  و Tyopliy می توان  به این فروشگاه Mega که این مرکز خرید در آن قرار دارد دسترسی پیدا کنید .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور