The most famous and best restaurants in Malaysia

معروف ترین و بهترین رستوران های مالزی

26 تیر 1401

9 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

تجربه معروف ترین و بهترین رستوران های مالزی جزو پرطرفدارترین تفریحات و خوشگذرانی در این کشور برای گردشگران و توریست ها بشمار میرود و ضمنا در مالزی همه نوع فرهنگ و همه نوع غذایی می توان پیدا کرد پس نگران طبع غذایی خود نباشید ؛ در اغلب پکیج های تور مالزی ، هتل ها تنها برنامه صبحانه را دارند مگر این که هزینه اضافی پرداخت کرده باشید که ناهار یا شام را نیز در بر بگیرد، بنابراین در سفر به این کشور برای ناهار و شام باید جایی را پیدا کنید که بتوانید غدایی خوش طعم و با کیفیت نوش جان کنید. غذا یکی از اصلی ترین دغدغه های سفر است و اگر از قبل برای آن چاره نیاندیشید قطعا دچار مشکل می شوید. در تمام شهرهای مالزی انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را می توان یافت و می توانید با قیمت های مناسب غذاهای خوبی بخورید ، شما مسافران می توانید در رستوران و یا در خیابان و در اغذیه فروشی ها غذا میل کنید  و البته اگر عجله دارید و بسیار گرسنه هستید می توانید به فست فودهای فراوانی که همه جا پراکنده شده اند بروید.

 

در مالزی رستوران های بسیار خوبی وجود دارد که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد و با هر بودجه ای ، می توان در مالزی غذای خوب خورد.

معرفی رستوران های مالزی

رستوران مارینیز ( Marini’s On 57 )

این رستوران که بسیار عالی و با کیفیت می باشد ، یک رستوران ایتالیایی است که اگر به کوالالامپور سفر کردید و به دیدن برج های دو قلو رفتید ، حتما باید در آن غذل میل کنید ، این رستوران در طبقه هفتم برج پتروناس می باشد از رستوران های لوکس پایتخت به حساب می آید ، در این رستوران می توانید کل شهر را ببینید ، گویی که تمام شهر در زیر پای شما است و بهترین غذاهای ایتالیایی را می توانید در فضایی مدرن و شیک نوش جان کنید ، این رستوران در روزهای شنبه تا پنجشنبه از 19 تا 23 و یکشنبه‌ها از 18:30 تا 24 پذیرای شما است.

 

رستوران ترویکا اسکای داینینگ ( Troika Sky Dining )

در این رستوران هم می توان مناظر زیبایی از شهر کوالالامپور را دید ، این رستوران دو قسمت دارد و در طبقه 23 برج B از مجموعه ” Troika ” واقع شده است ، شهرت این رستوران به دلیل کیفیت و تنوع غذاهای هر دو بخش آن است که خیلی بالا می باشد و از بهترین رستوران‌های مالزی و کوالالامپور به شمار می رود ، یکی از رستوران ها که Cantaloupe نام دارد ، ارائه دهنده غذاهای فرانسوی ، ایتالیایی ، یونانی و اسپانیایی است و رستوران دیگر که Strato  نام دارد ، خانه پیتزا و پاستا است ، رستوران Strato از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 23 و رستوران Cantaloupe از ساعت 18:30 تا 22:30 باز هستند.

 

رستوران ترتی ایت کی ال ( Thirty8 KL )

در طبقه‌ 38 هتل ” Grand Hyatt “ ، رستورانی با کیفیت غذایی بسیار خوب قرار دارد و اگر به کوالالامپور رفتید ، حتما غذاهای آن را امتحان کنید و کیفیت غذا برای مدیریت رستوران بسیار مهم تر از چیزهای دیگر است ، در این رستوران می توانید انواع غذاهای چینی ، تایلندی و ژاپنی را انتخاب و نوش جان کنید ، اگر به سوشی و ساشیمی علاقمندید این جا همان جاست ، و اگر استیک خورید همین جا ، مکان درست است چرا که در پخت تمام غذاهای این رستوران از بهترین و تازه ترین مواد اولیه غذایی استفاده می شود و به همین دلیل هم محبوب و معروف است ، این رستوران از ساعات 12 الی 15 و همچنین از 18 تا 23 پذیرایی می کند.

 

رستوران اناک کی ال ( Enak Restaurant KL )

اگر عاشق غذاهای تند و کاری و پر ادویه هستید و دوست دارید تا غذاهای مالایی را امتحان کنید حتما به رستوران Enak Restaurant KL در خیابان بوکیت بیتانگ که از رستوران‌های لوکس مالزی و کوالالامپور است ، بروید ، این رستوران در طبقه‌ پایین مرکز خرید استارهیل گالری واقع شده و فضایی بسیار شیک و جذاب دارد و گویی که در این جا غذای خانگی میل می کنید و نگران هیچ چیز نباشید چون در این رستوران غذاها کاملا حلال هستند ، البته اگر با ادویه زیاد کمشکل دارید می توانید به گارسون سفارش غذای کم ادویه دهید ، این رستوران از ساعت 12 ظهر تا 1 شب به صورت یکسره باز است.

 

کافه و رستوران اسپایس مارکت ( Spice Market )

این کافه رستوران که در جزیره پنانگ و در ساحل ” Batu Ferringhi ” قرار دارد ، شما را به یاد روستاهای بسیار زیبا می اندازد و محیطی بسیار گرم و صمیمی دارد و علاوه بر زیبایی های محیطی و محاطی، غذاهای این رستوران نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردا اند و در این جا می توان غذاهای تمام کشورهای آسیایی را دید و چشید ، در این جا موسیقی سنتی اجرا می شود و یکی از دلایل جذب توریست به این منطقه می باشد ، با غذا حوردن در این رستوران از مناظر زیبای سواحل مالزی لذت ببرید.

 

رستوران سافولک هاوس ( Suffolk House )

این رستوران در باغ و عمارت ” Suffolk ” واقع شده در جرج تاون است که یکی از جاذبه های گردشگری مالزی و پنانگ می باشد و در حدود 200 سال قدمت آن است ودر این سال ها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است ، این باغ موزه هنر و فرهنگ در پنانگ است و در قسمت رستوران آن که بسیار زیبا . معروف است می توان غذاهای بسیار خوب و خوش کیفیتی را میل کرد ، این رستوران یاد آور زمان مستعمره بودن مالزی می باشد و در آن نواع غذاهای غربی و آسیایی مخلوط سرو می شود.

 

رستوران بیچ بلانکت بابیلون ( Beach Blanket Babylon Bar & Bistro )

اگر می خواهید یک غذای واقعا خوب با کیفیت عالی و موقعیت مکانی عالی میل کنید به این رستوران در خیابان سلطان احمد شاه شهر جرج تاون در جزیره پنانگ مالزی بروید که یکی از بهترین‌های پنانگ به شمار می رود و در آن می توانید با منظره دریا غذا را نوش جان کنید ، ساختمانی که این رستوران در آن قرار دارد بسیار قدیمی است و با اینکه تنوع غذایی در این جا زیاد نیست ولی کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است ، آشپزی تلفیقی پایه غذاهای این رستوران است و حتما از سوپ‌ها و پیش‌ غذاهای این جا استفاده کنید چون که بهترینند و غذاهای محلی این رستوران هم حرف ندارند.

 

کافه و رستوران ساحلی میوز ( Mews Beach Cafe )

این کافه رستوران نیز در شهر جرج تاون و در خیابان مونتری این شهر قرار دارد و یکی از کافه های ساحلی بسیار زیبا است که تداعی کننده کافه‌های ساحلی که در استرالیا می باشند ، است ، در این کافه تنوع غذایی بسیار زیاد است و شکل ظاهری زیبای غذاهای آن شما را به وجد می آورد و اشتهایتان را دو چندان می کند ، از سالادهای محلی این کافه حتما بخورید و لذت ببرید ، البته که پاستا و لازانیا خورها نیز در این جا به خواسته خود می رسند.

 

رستوران کبابای ( Kebaya Dining Room )

این رستوران بسیار زیبا انواع غذاهای کلاسیک هندی و چینی را سرو می کند که جالب این است که با آشپزی فرانسوی ترکیب می شود و در این جاست که باید مراقب انگشتان خود باشید چرا که در این جا غذاها بسیار لذیذ و خوش طعم هستند و به دلیل استفاده از مواد غذایی تازه و بسیارمرغوب ، کیفیت تمامی محصولات این رستوران درجه اول است ، سبب افزایش کیفیت غذاهای رستوران شده است ، این رستوران در خیابان استوارت ال ان در جرج تاون پنانگ قرار دارد.

 

رستوران عمارت ( Farquhar Mansion Penang )

این رستوران یک رستوران به سبک آشپزی فرانسوی است که به جرات می توان گفت در خود فرانسه هم به این خوبی نمی توانند به سبک فرانسوی آشپزی کنند ، این رستوران در عمارتی قدیمی که از دوران استعمار به جا مانده در ” Lebuh Farquhar, George Town ” قرار دارد و بسیار شکل ظاهری زیبایی دارد ، در این رستوران که دارای دوسالن مجزا می باشد ، افراد سرشناسی رفت وآمد می کنند که اگر به این رستوران رفتید شاید آن ها را ببینید البته سالن مهمان های معمولی و مشهور جدا است.

 

رستوران گولای هاوس لنکاوی ( gulay house restaurant )

رستوران گولای هاوس در جزیره لنکاوی قرار دارد که روبروی آن جنگل را می بینید ، در این رستوران زیبا راحت لم بدهید و غذایتان را میل کنید ، در این رستوران می توانید قراری عاشقانه رو به مناظری زیبا را میل کنید و خاطره ای خوب را به دفتر خاطرات زندگی اضافه کنی د ، این رستوران واقع در منطقه داتای لنکاوی است و از معروف ترین رستوران های مالزی است که در سرو غذاهای هندی و مالایی بسیار استاد است.

 

رستوران پاویلیون ( pavilion restaurant )

رستوران پاویلیون لنکاوی در خیابان تلوک داتای لنکاوی و در هتل 5 ستاره پاویلیون قرار دارد و از رستورانهای خوب مالزی به شمار می آید و از آلاچیق های جنگلی درست شده که می تواند تجربه بسیار شیرینی را برای شما رقم بزند ، در این جا می توانید عشقتان را همسرتان ابراز کنید و یا از نامزدتان خواستگاری کنید ، خیلی رمانتیک است نه؟

 

رستوران لا سال در کاسا دل مار ( la sal restaurant )

رستوران لا سال لنکاوی که در هتل کاسا دل مار که یکی از هتل های مالزی است ، قرار دارد ، می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای کم کردن هزینه های سفرتان باشد ، این رستوران از جمله رستوران های ارزان مالزی به شمار می آید که در آن غذاهای دریایی ارائه می شود که بسیار هم خوشمزه هستند و یکی از دلایل معروفیت این رستوران سرویس دهی عالی در این جا است را سرو می کند ، دلیل شهرت رستوران لاسال سرویس دهی بی عیب و نقص شیک آن می باشد.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور