Marmaris shopping centers

مراکز خرید مارماریس

6 تیر 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

مارماریس زیبا شهری بندری بوده که در جنوب غرب ترکیه جای خوش کرده است و به دلیل داشتن طبیعتی خاص بسیار مشهور است. و در کنار اینها جذاب ترین مراکز خرید در تور مارماریس می تواند در سفرتان شما را به وجد بیاورد. در اینجا بهترین شرایط خرید برای گردشگران و مسافران که به دنبال تجربیات جدید هستند بسیار عالی مهیا شده است. مغازه ها و فروشگاه ها در مارماریس هم سرپوشیده و سرباز هستند و شما علاقه مندان با قدم زدن در شهر مارماریس براحتی میتوانید خریدهای خوبی داشته باشید. البته جذابیت اصلی اسن شهر زیبایی طبیعی آن است. به همین خاطر همیشه با استقبال زیادی رو به رو است و بسیاری از این تعطیلات به نحو احسنت استفاده می کنند. مارماریس هم دنیایی از طبیعت زیبا را به شما نشان می دهد و هم در کنار گشت های تاریخی و تفریحی فرصتی برای خریدی مناسب است. در بازار مارماریس ترکیه نیز این امکان را دارید که اجناس چرم و جیر عالی، لوازم مسی و برنجی، جواهرات و سایر اشیایی که از عقیق ساخته شده اند را به وفور ببینید و در بین صنایع دستی زنان، مشهورترین آنها انواع سوزن کاری است که می توانید در تمامی مراکز خرید در مارماریس پیدا کنید.

منطقه آیکملر ( Icmeler ) در مارماریس بهشت عاشقان خرید در ترکیه محسوب می شود.

آشنایی بیشتر با مراکز خرید مارماریس

خرید در مارماریس ، شهری با داشتن مغازه ‌های بامزه محلی و انواع کالاها با برندهای بین ‌المللی یا ترک میتواند تجربه ‌ای منحصر به فرد و جذاب را برای شما بسازد ، ضمنا بازار بزرگ مارماریس معروف به ” کارسی مارکت ” نیز بزرگ‌ ترین و پرطرفدارترین مرکز خرید مارماریس محسوب می شود و اینکه جواهرات ، انواع چرم ، فرش ، پوشاک ، غذاها و نوشیدنی‌ های محلی ، وسایل ماهی‌ گیری و سوغاتی‌ ها پرفروش ترین و معروف ‌ترین کالاهایی بشمار می روند که می توان از مغازه ‌ها و مراکز خرید مارماریس به راحتی تهیه نمایید و نکته حائز اهمیت اینجاست که مراکز خرید این شهر بیش ‌تر به صورت بازارهایی با مغازه های مختلف و سنتی است .

 

بازار بزرگ مارماریس ؛ بازار کارسی ( Carsi Market )

بازار بزرگ و معروف مارماریس یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید مارماریس میان مسافران و گردشگران مارماریس زیبا به شمار میرود و ضمنا این بازار واقع در مارماریس مرکزی توانسته روزانه هزاران گردشگر رو  به خود جذب نماید و براحتی فرهنگ و سنت مردم ترکیه را بازگو خواهد کرد ؛ مغازه های این بازار بزرگ در خیابون سر پوشیده ای ساخته شده اند و شما مسافر عزیز در اینجا هر چه را که بخواهید میتوانید پیدا کرده و خریداری نمایید ؛ در ضمن این را هم بدانید که در بازار بزرگ مارماریس از جواهرات و فرش و لباس و سوغات و فروشگاه های مواد غذایی ترکیه گرفته تا انواع ادویه جات پر طرفدار ترکیه را به وفور می بینید . 

 

مرکز خرید نتسل مارینا ( Netsel Marina )

نتسل مارینا مرکز خریدی عالی و پرطرفدار دیگری است در مارماریس است و از آنجاییکه مارماریس یکی از بزرگترین مقصدهای ترکیه است که این مرکز خرید به دلیل شناخت گردشگران از کشور ترکیه ساخته شده است ؛ قابل توجه شما بازدید کنندگان اینکه مرکز خرید نتسل مارینا واقع در محله‌ بورلی هیلز ، فضایی مجلل اما راحت را در اختیار شما قرار می ‌دهد و در اینجا بیش از 20 مغازه لباس وجود دارد که می ‌توانید کالاهای درجه یک با برندهای مد روز دنیا را خریداری نمایید و در ادامه در نتسل مارینا کلی رستوران ‌ها و کافه‌ های خوب و عالی با چشم‌ اندازی رو به لنگرگاه وجود دارند که موقعیت مناسبی را برای گذراندن اوقاتی خوش و هیجان انگیزی برای شما می سازد و نیز انواع کالاهای لوکس از جمله ساعت ، جواهرات لوکس ، الماس ، پوشاک برند ، سوغاتی و … را می ‌توانید از این مرکز خرید تهیه نمایید .

 

مرکز خرید پوینت ( Point Center )

مرکز خرید پوینت مارماریس گزینه بعدی در لیست مهمترین مراکز خرید مارماریس ماست که درست در خیابان اصلی و در راستای محدوده تاج محل در ردیف چراغ های ترافیکی قرار گرفته است و اینکه این مجموعه حدود 40 مغازه دارد و همچنین دارای یک سینما و چندین فروشگاه اصلی از انواع برندها و مرکز بازی های متنوع است و اینکه رستوران ها در طبقه بالای مرکز خرید هستند و غذاهایی مانند برگر و انواع فست فودها در منوی غذایی آنها به چشم می خورد که بنا به سلیقه خود می توانید گزینه های هیجان انگیزی را تجربه کنید .

 

مرکز خرید تانساش ( Tansaş shopping center )

به جرات می توان گفت که معروفترین مرکز خرید مارماریس ” مرکز خرید تانساش “ است که در شرق این شهر قرار گرفته است و این بازار همیشه تا پاسی از شب باز است و مورد علاقه گردشگرانی که تا پاسی از شب بیرون هستند ، می باشد و جالبه که کلی سرگرمی های مهیج برای بازدید کنندگانش دارد ؛ در ضمن وجود مکان های تفریحی و وسایل سرگرمی و شاد در این بازار باعث شده که مشتریان بخشی از زمان خود را برای گذران اوقات فراغت در مکان های تفریحی این مرکز خرید صرف نمایند و اینکه طبقه اول ” تانساش سنتر” مربوط به مواد غذایی و طبقه دوم آن به لوازم خانگی ، پوشاک و کفش ، لوازم الکترونیک ، تابلو فرش های لوکس و زیبا ، محصولات چرمی و لوازم آرایشی می باشد .

 

منطقه آیکملر ( Icmeler )

منطقه جذاب و دوست داشتنی آیکملر با فضایی پر رفت و آمد اما آرامش ‌بخش و دوست داشتنی بهشت عاشقان خرید بشمار می رود و به یاد داشته باشید که اگر مسافر مارماریس شدید ، تمام مغازه‌ های این منطقه هر هفت روز هفته باز هستند و انواع کالاها را از جمله چرم‌ ها و جواهرات در متنوع ترین مدل ها به مشتریان ارائه می ‌کنند و در واقع آیکملر شاید در روزهای چهارشنبه به اندازه بازار بزرگ چندان شلوغ نباشد ، اما تجربه عالی تری از خرید را در اختیار شما قرار میگذارد و همچنین در این بازار این امکان را دارید که انواع پارچه ‌ها و پوشاک با برندهای مشابه و برندهای پرطرفدار دنیا و همچنین کلی صنایع دستی با قیمت ارزان را در این بازار مشاهده و خرید کنید ؛ مژده اینکه خرید به هنگام عصر تجربه بی ‌نظیری برای شما مسافران خواهد بود چرا که نور چراغ‌ های رنگی غرفه ‌ها و کیوسک‌ هایی که انواع کالاها از حوله ‌های قلاب دوزی‌ شده تا نقره ‌جات را روشن و رنگارنگ می ‌کند و مناظر جالبی رو برای شما می سازد و اینکه اگر به این منطقه رفتید  تخفیف گرفتن را فراموش نکنید .

 

پنج شنبه بازار مارماریس 

شما می توانید بهترین سوغاتی ها و لوازم سنتی کشور ترکیه را و همچنین طعم واقعی غذاهای ترکیه را با ادویه های تازه و اورگانیک را در پنج شنبه بازارهای مارماریس تجربه کنید و اینکه در این بازار بامزه و کاملا سنتی بیشتر محصولات کشاورزان محلی و ماهیگیران به فروش می رسند و سلیقه مردم محلی برای چیدن میوه ها و سبزیجات و ترکیب زیبای رنگ ها در کنار یکدیگر منظره جذاب و بسیار دیدنی بوجود می آورد و با حضور در این پنجشنبه بازار حتما از محصولات لبنی خانگی شان تست کنید و یا آخرین صید ماهی ماهیگیران را بپرسید و خریداری کنید و در آخر فضای آرام و دوست داشتنی بازار، جایگزین خوبی برای بازارهای شلوغ شهر است و در  مارماریس پیشنهاد می کنیم از این بازار دیدن فرمایید .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور