Malaysia's top shopping malls

مراکز خرید برتر مالزی

6 تیر 1401

10 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

کشور مالزی در سال های اخیر تبدیل به یکی از بزرگ ترین قطبهای گردشگری شده و جاذبه های گردشگری مالزی در تمام دنیا زبانزد خاص و عام است و یکی از این جاذبه ها مراکز خرید بسیار مدرن و خاص در شهرهای مختلف این کشور پهناور است که گردشگران مالزی را هر سال به سمت مالزی می کشاند و اینکه در مالزی شما می توانید در مراکز خرید لوکس و مدرن این کشور ، به گشت و گذار بپردازید و از خریدی بسیار راضی کننده لذت ببرید ، در این مراکز خرید ، بهترین برندهای دنیا در زمینه‌ی پوشاک ، زیورآلات و کالای دیجیتال ، جدیدترین محصولات خود را ارائه می‌کنند و مهمتر کشور مالزی و بخصوص پایتخت آن ، کوالالامپور به دلیل داشتن مراکز خرید متنوع و متعدد ، یکی از بهترین مقاصد برای خرید به شمار می آید ، تعداد این مراکز خرید به قدری زیاد است که اگر از عاشقان خرید باشید ، تمام زمان سفرتان صرف رفتن به این مراکز و خرید از آن ها می شود و به همین دلیل آژانس ما برای بهینه سازی . زمان بندی خوب برای تور مالزی تصمیم گرفته تا بهترین ها را به شما گردشگران معرفی کند ، در این مقاله ما را همراهی کنید.

 

مالزی علاوه بر جاذبه های خاص گردشگری ، مراکز خرید منحصر بفرد و مدرنی نیز دارد.

بهترین مراکز خرید مالزی را بشناسیم

مرکز خرید پاویلیون ( Pavilion )

این مرکز خرید و تجارت که بسیار هم جوان است و در سال 2007 بازگشایی شده ، از بهترین مراکز خرید لوکس و مجلل در مالزی است ، این مرکز خرید شامل قسمت های داخلی و سرپوشیده و فروشگاه‌های بیرونی می باشد که بالغ بر 450 فروشگاه دارد ، علاوه بر فروشگاه های برند بین‌المللی و داخلی ، در این مرکز امکانات خوبی هم برای غذا خوردن و تفریح برای گردشگران فراهم شده است ؛ در این مرکز برندهایی نظیر ایو سن لوران ، ورساچه ، دولچه و گابانا و مکس‌مارا دارای نمایندگی هستند و همچنین برندهای ارزان ‌تر نیز در پاویلیون وجود دارند تا تمامی سلیقه ها را پوشش دهد ، این مرکز خرید در زمان کریسمس و سال نو میلادی بسیار دیدنی و جذاب می شود.

 

مرکز خرید Gurney Paragon

یکی از جذابیت های این مرکز خرید ، قرار گرفتن آن در کنار دریا است و یکی از بازارهای مد و پوشاک در پنانگ می باشد ، کلیسای قدیمی ” St. Joseph’s Novitiate ” که بازسازی شده ، نیز در نزدیی این مرکز خرید است و این مرکز خرید بزرگ از 9 طبقه ساخته شده و دارای یک اقامتگاه لوکس و برج اداری است که علاوه بر فروشگاه های لوکس ، رستوران های بسیار عالی هم در این مجموعه جا خوش کرده اند ، همچنین خبر خوشی هم برای ورزشکاران داریم و این است که در این مرکز خرید یک مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی نیز وجود دارد ، اگر به غذا خوردن علاقه دارید می توانید به فودکورت این مجموعه سری بزنید و غذاهای محلی پنانگ را مزه کنید و ازچشم انداز زیبای دریا لذت ببرید. 

 

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی ( Suria KLCC ) 

در نزدیکی برج‌های دوقلوی پتروناس ، در مرکز شهر کوالالامپور  ، مرکز خرید بزرگ شش طبقه ای قرار دارد که در سال 1999 ساخته شده و از مراکز خرید محبوب مالزی محسوب می شود که علاوه بر دسترسی راحت ، فروشگاه‌های متنوع و جنس های مرغوب ، جاذبه‌های زیادی دارد که آکواریوم اقیانوس‌نما ، مرکز علمی ، تالار کنسرت و گالری هنری پتروناس از آن جمله اند و این مجموعه از سه قسمت تشکیل شده که مارک‌های معتبر بین‌المللی و دپارتمان استورهای بزرگ در آن دارای شعبه هستند و از این برندها به کلوین کلاین ، دیور، بولگاری ، شنل ، کارتیه و رالف لورن می توان اشاره کرد.

 

مرکز خرید Gurney Plaza 

این مرکز خرید که در 3 کیلومتری جرج تاون قرار دارد ، دومین مرکز خرید بزرگ جزیره پنانگ به شمار می رود و در کنار دریا ، در سال 2001 ساخته شد و از قسمت های مختلفی مانند سوپرمارکت ، سینما و مرکز تجاری تشکیل شده است که بیش از 380 فروشگاه در این جا محصولات خود را ارائه می کنند ، این مرکز خرید جدیدا مورد بازسازی و توسعه‌ قرار گرفته و قسمت های جدید این مرکز ، در سال 2008 بازگشایی شد. 

 

مرکز خرید مگامال ( Megamall Mid Valley )

این مرکز خرید که از بزرگ ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید مالزی است و در سال 1999 افتتاح شد ، متشکل از برج اداری و 3 هتل ، در 5 طبقه و دارای 430 فروشگاه می باشد و در سال 2000 عنوان بهترین مجموعه‌ خرید را از طرف گردشگری مالزی گرفته است و در این مجموعه ، علاوه بر خرید امکانات تفریحی فراوانی مثل سینما و سالن بولینگ وجود دارد که می تواند روز بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

 

مرکز خرید Gardens Mall

در این مرکز خرید که در سال 2007 بازگشایی شده و از مراکز خرید مدرن کوالالامپور به شمار می رود ، شما می توانید تمام نیازهایتان را از لحاظ خرید برطرف کنید ، با وجود 200 فروشگاهی که در شش طبقه تغبیه شده اند ، دیگر چیزی باقی نمی ماند که شما نتوانید پیدا کنید ، به خصوص که با وجود تنوع کیفیت در این جا ، قیمت ها نیز معقول است.

 

مرکز خرید ساگا ( saga shopping mall )

یکی از خوبی های خرید در لنکاوی ، نداشتن عوارض برای خرید کردن است  و مرکز خرید ساگا در لنکاوی هم یکی از این مراکز خرید بدون عوارض است و از بهترین مراکز خرید مالزی به شمار می آید و مغازه های شیک و منحصر به فرد را در این بازار می توانید ببینید و برای استراحت نیز رستوران هایی وجود دارند که می توانید خستگی بعد از خرید را در آن جا در کنید.

 

مرکز خرید Starhill Gallery

در منطقه توریستی و معروف بوکیت بیتانگ مجموعه‌ تجاری لوکس و مدرن و منحصربه فردی در سال 1996 ساخته شد که می تواند تجربه ای جالب و تازه را برای شما به ارمغان بیاورد ، این مرکز خرید که بیش از 100 فروشگاه از برندهای برتر پوشاک و زیورآلات را در خود جای داده است ، در سال 2005 مورد بازسازی قرار گرفت ، از ورودی این مرکز که دارای فضای بازی است که به عنوان استیج برای برگزاری رویدادهای مختلف استفاده می شود.

 

مرکز خرید Berjaya Times Square

این مرکز خرید هم در منطقه بوکیت بیتانگ قرار دارد و از مهم ترین و اصلی ترین مراکز خرید در مالزی است ، اگر کالای ارزان با کیفیت خوب می خواهید حتما از این مرکز خرید دیدن نمایید و در ضمن این مرکز که در سال 2003 تاسیس شد ، از دو برج دوقلوی 203 متری تشکیل شده که علاوه بر مراکز خرید ، دفاتر اداری و فروشگاه‌های مختلف و امکانات رفاهی مانند رستوران و فودکورت هم دارد.

 

مرکز خرید تئو سون هات ( teow soon huat shopping )

این مرکز خرید بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها از بین مراکز خرید مالزی است و اگر لوازم خانگی با قیمتهای استثنایی می خواهید به ای جا سری بزنید ، زیرا این مرکز خرید یکی از بازارهای ارزان در شهر لنکاوی است و تمامی اجناس در این جا معاف از مالیات هستند و می توانید سود خوبی کنید ، علاوه لوازم خانگی ، پوشاک ، کیف و چمدان ، مواد غذایی ، تنباکو و شیرینی جات نیز با قیمت عالی پیدا خواهید کرد.

 

مرکز خرید سانوی پیرامید ( Sunway Pyramid )

در سال 1997 ساخته شد و از بهترین مجموعه‌های تجاری منطقه‌ ” Klang Valley ” به شمار می رود ، اگر به پاتیناژ علاقه داری از این جا دیدن کنید زیرا مجموعه تنها مرکز خرید مالزی است که پیست اسکیت روی یخ دارد و از مجلل‌ترین مراکز تجاری مالزی به حساب می آید که ورودی آن با مجسمه ای از ابوالهول با الهام از ابوالهول مصر مزین شده است.

 

مرکز خرید 1 Utama

از کوالالامپور تا این مرکز خرید 30 دقیقه فاصله است و یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید در منطقه ” Klang Valley ” می باشد که از 650 فروشگاه تعداد بسیار زیادی رستوران و امکانات تفریحی تشکیل شده و به دو قسمت Old Wing و New Wing تقسیم شده است که برندهای معروفی مانند نایک ، پوما ، برشکا ، گس در این جا دیده می شود ، قسمتی از این مرکز خرید بازسازی شده که فروشگاه بزرگ ” Candylicious  ” در‌ آن بازگشایی شده و بسیار محبوب در بین کودکان است.

 

مرکز خرید  Sungei Wang Plaza 

اگر خرید ارزان می خواهید به این مرکز خرید قدیمی که در سال 1977 در 7طبقه ساخته شده است سری بزنید ، جالب است بدانید که محلی ها خود از این جا خرید می کنند و به دلیل تنوع محصولات از محبوبیت خاصی برخوردار است ، پوشاک ، زیورآلات ، ساعت ، اسباب بازی ، کتاب ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کالای دیجیتال و بسیاری چیز دیگر در این جا می توانید بیابید و بخرید.

 

مرکز خرید ” the zone shopping mall “

این مرکز خرید در انتهای جنوبی پانتای چنانگ مالزی در لنکاوی قرار دارد و یکی از مراکز خرید معاف از عوارض در مالزی محسوب می شود که همه چیز در اینجا ارزان ترین است و هرچه که بخواهید وجود دارد از جمله شکلات ، تنباکو ، لوازم خانگی، سوغات ، پوشاک ، جواهرات ، لوازم التحریر ، ساعت و کیف و چمدان ، عینک های آفتابی مارک دار و عطر، پس حتما به این مرکز بروید و خرید کنید.

 

مرکز خرید لو یات پلازا ( Low Yat Plaza )

شهرت این مرکز خرید شلوغ در مرکز شهر کوالالامپور به خاطر ارائه کالاهای دیجیتال و جدیدترین محصولات فناوری است ، در این مرکز تجاری که 12 طبقه دارد ، فروشگاه‌ها به‌هم پیوسته هستند و همگی در اطراف محوطه‌ اصلی ساختمان پراکنده شده اند ، در این مرکز خرید می توانید برندهای مشهور دنیای دیجیتال مانند نیکون ، ایسر ، لنووو ، دل ، سامسونگ و HTC را ببینید.

 

آلاماندا  پوتراچایا  ( Putrajaya Alamanda )

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید منحصر بفرد و بزرگ در شهر پوتراجایا به شمار می رود که رستوران ها و قهوه سراها و فروشگاه هایی از جمله کتاب فروشی ، شعبه ای از فروشگاه های زنجیره ای کافور ، کلید سازی ، عکاسی ، آرایشگاه ، فروشگاه های متنوع لباس ، لوازم الکترونیکی و رستوران های متنوع و غذاخوری های خوب را در بر دارد ، اگر از این شهر بازدید کردید حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

 

مرکز تجاری کوتو رایا ( Koto Raya )

زمانی این مرکز خرید بهترین در کوالالامپور بود و بسیار قدیمی است  ولی اکنون  تعداد و تنوع مراکز خرید در مالزی به قدری زیاد است که کتر کسی دیگر به این مرکز خرید پیر اهمیت می دهد و اغلب خود محلی های قدیمی از گشت و گذار در این مرکز لذت می برند ، این مرکز تجاری در نزدیکی جاده  Tun Tan Cheng Lock  و مقابل خیابان Petaling  قرار دارد ، بازدید از این مرکز خرید سنتی خالی از لطف نیست. 

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور