Cheap restaurants in Bangkok, Thailand

رستوران های ارزان بانکوک تایلند

31 خرداد 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

یکی از دغدغه های اساسی در سفر مسئله هزینه های جانبی است. ممکن است بتوانید یک پکیح ارزان برای تور تایلند پیدا کنید. در این حالت هزینه بلیت و هتل کمتر می شود اما هنوز هزینه های دیگری وجود دارند که باید در نظر گرفته شود. یکی از این موارد، هزینه خورد و خوراک و غذا است. در سفر به بانکوک با این مشکل مواجه نخواهید شد. چرا که غذا در این کشور ارزان است ، اگر غذاهای خیابانی تایلند را نمی توانید میل کنید به رستوران های ارزان بانکوک ، پایتخت تایلند بروید و غذاهایی با شهرت بین ‌المللی و بسیار خوشمزه و در عین حال ارزان نوش جان کنید .

 

در بانکوک رستوران های ارزانی وجود دارد که غذاهای بسیار خوشمزه ای را سرو می کنند.

معرفی ارزان ترین رستوران های بانکوک تایلند

بانکوک یکی از شهرهای زیبای تایلند و از جمله شهرهای پر جمعیت و شلوغ دنیا است که  به تنوع غذایی شگفت ‌انگیزش معروف است که علاوه بر مزه غذاها ، قیمت ‌های آن ها نیز منحصر به فرد می باشند ، خوب است بدانید که مردم بومی و محلی بانکوک بر این باورند که بهترین غذاها را باید در خیابان های بانکوک جستجو کرد و از فروشندگان مخصوص غذاهای خیابانی تهیه کرد چرا که به اعتقاد آن ها این غذاها خوشمزه ترند ، ولی بسیاری از گردشگران نمی توانند غذاهای خیابانی تایلند را بخورند به همین دلیل در این قسمت به معرفی رستوران های ارزان بانکوک می پردازیم تا بتوانید مزه غذاهای خوشمزه را بچشید ، رستوران های بسیاری در بانکوک وجود دارند که غذاهای بسیار عالی با قیمت مناسب و در فضایی با تهویه مطبوع به مشتریان ارائه می دهند ، همچنین اگر به دنبال کاهش هزینه های خود هستید ، راهنمای سفر به تایلند می تواند بسیار به شما در این مورد کمک کند و آگاهی بخشد .

رستوران توک لای دی ( Took Lae Dee )

جالب است که معنی اسم این رستوران یعنی ” ارزان اما خوب ” ، دیگر نیازی به توضیح نیست ، در این رستوران غذاهایی با کیفیت و ارزان سرو می شود که در سراسر تایلند هم مشهور است ، در این رستوران نباید به دنبال غذاهای خیلی خاص و منحصر به فرد باشید ولی بدون شک ناراضی از آن بیرون نخواهید آمد و مشتریان ثابت و همیشگی بسیاری دارد که غذای این جا را به هر رستوران دیگر در بانکوک ترجیح می دهند ، گردشگران بسیاری نیز با یک بار رفتن به آن در طول سفر خود مشتری ثابت آن می شوند .

رستوران لونگ یای ( Lung Yai )

این رستوران از دیگر رستوران ها و غذا خوری‌ های خوب و محلی در بانکوک است که در آن انواع غذاهای جنوب شرقی آسیا سرو می گردد و در این رستوران ، قیمت‌های ارزان غذاها بر کیفیت غلبه کرده اند ، محیط رستوران هم بسیار دلنشین است و انگار که در خانه خودتان هستید ، این رستوران در کوچه های فرعی‌ خیابان ” دین دانگ ” قرار دارد و بسیاری از گردشگران از آن بی خبرند ، ولی اگر کسی یک بار غذاهای آن را امتحان کرده باشد ، دفعات بعدی نیز برای غذای لذیذش به این جا باز خواهد گشت ، منوی بسیار خوبی دارد و از غذاهای خوب آن می توان به مرغ گریل معطر و سالادهای گوشت آن اشاره کرد ، از نظر تنوع نوشیدنی هم درجه یک است و هر نوشیدنی که بخواهید در اختیارتان قرار می گیرد .

 

رستوران پوچانا 55 ( Pochana 55 )

رستوران پوچانا 55 یکی از رستوران های ساده و ارزان کنار خیابانی بانکوک است و در حدود 20 سال سابقه دارد و همیشه غذاهای لذیذی را به مسافران و مردم بومی ارائه کرده است ، بهترین سوپ برنج یا همان خائو تومبه زبان تایلندی را می توان در این جا خورد ، در کنار سوپ غذاهای لذیذ دیگری مانند ماهی و غذاهایی با گوشت گوساله و همچنین غذای چینی نیز در منوی این رستوران وجود دارد ، یکی دیگر از خوشمزه های این رستوران که پیشنهاد می کنیم ، سالاد ” دوک کراچون ” می باشد که می گویند در زمان بارش های فراوان بسیار می چسبد .

 

رستوران اسلامی هوم کوزین ( Home Cuisine )

اگر می خواهید یکی از غذاهای ویژه هند و خاورمیانه را میل کنید حتما در بانکوک به این رستوران بروید و بریانی مخصوص که در زبان تایلندی ” خائو موک گای ” نام دارد را امتحان کنید و مطمئن باشید در هیچ کجای بانکوک این غذا را با کیفیت بالا و قیمت پایینی که رستوران هوم کوئیزینارائه می دهد ، نخواهید یافت ، در این رستوران حتما بریانی بره را امتحان کنید چرا که یکی از بهترین های این رستوران می باشد ، بریانی ماهی و مرغ نیز به خوشمزگی بره است ولی گوشت بره چیز دیگری است .

 

رستوران بانکارا رامن ( Bankara ramen )

رستوران بانکارا رامن ، اولین شعبه بین ‌المللی ” ایکه‌ بوکور ” می باشد و در این رستوران غذاهای بسیار اصیل به گردشگران و مردم بومی ارائه می شود ، جالب است که بدانید دکوراسیون داخلی این رستوران و همچنین غذاهای آن به سبک خانواده رامن است و شهر توکیوی ژاپن را برای مشتریان تداعی می کند ، علاوه بر غذاهای اصیل و خوشمزه در این رستوران ، قیمت ها نیز بسیار مناسب هستند ، یکی از امکانات خوب این رستوران این است که مشتریان می توانند برخی از مواد غذایشان را به سلیقه خود انتخاب نمایند ، اگر به این رستوران بسیار خوب در بانکوک رفتید ، کوفته‌های ” گیوزا ” حتما سفارش دهید .

 

رستوران نای مونگ هوی تود ( Nai Mong Hoi Tod )

رستوران نای مونگ هوی تود یکی دیگر از رستوران های خوب و ارزان بانکوک است که صاحب آن یک خانم است و در این رستوران می توان انواع صدف را با روش های طبخ متفاوت میل کنید ، این رستوران یک رستوران کوچک است که بسیار مورد علاقه گردشگران قرار دارد و علاوه بر صدف می توانید در این رستوران غذاهای متنوع دیگری نیز میل کنید ، در این رستوران انواع صدف‌ معمولی ، ترد یا بسیار ترد سرو می گردد که بسیار هم خوشمزه اند ، در این رستوران منوی انگلیسی نیز برای گردشگران وجود دارد که به راحتی می توانند غذای خود را انتخاب کنند .

 

رستوران سوپانیگا ایتینگ روم ( Supanniga Eating Room )

رستوران سوپانیگا ایتینگ روم در ظاهر کوچک به نظر می رسد ولی جالب این است که این رستوران از 3 طبقه تشکیل شده است ، غذاهای این رستوران خیلی ارزان نیستند ولی کاملا اقتصادی اند ، جالب است بدانید که غذاهای این رستوران طبق دستور پخت‌های کمیاب مادربزرگ صاحب رستوران تهیه و طبخ می شود ، این غذا بیشتر مربوط به سواحل شرقی تایلند می باشند ، تنوع غذایی این رساوران بسیار زیاد است ، از بین غذاهای این رستوران ” مو چاموانگ ” و ” کالوم تود نام پلا ” ، بهترین گزینه های انتخابی هستند و می توانید لحظات بسیار خوشی را در این رستوران داشته باشید .

 

رستوران هونگ تئونگ لونگ ( Hong Teong Long )

در این رستوران می توانید کوفته‌های چینی بسیار خوشمزه ای را میل کنید و همچنین در این جا می توانید با پول کمی وعده غذایی خوبی بخورید ، در بیرون این رستوران کوچک ، فانوس ‌های سرخی آویزان است و پیشخدمت‌هایی که از شانگهای می آیند به میهمانان خوش آمد می گویند ، کوفته ‌های این رستوران بسیار معروف و لذیذ هستند ، در این رستوران حتما سالاد خیار و علف دریایی نیز سفارش دهید .

 

رستوران سانگچای پوچانا ( Saengchai Pochana )

رستوران سانگچای پوچانا یکی از رستوران های کلاسیک بانکوک می باشد و بیش از نیم قرن سابقه دارد و بسیار در بین مردم بومی و همچنین توریست ها محبوب است ، در این رستوران یک غذای عالی با قیمت مناسب میل خواهید کرد و تمامی غذاهایی که در منو وجود دارند ، تک به تک مزه خوبی دارند ، معروف ‌ترین غذاهای این رستوران غذاهای دریایی و سوپ توم یوم می باشند ، این رستوران تا ساعت 4 صبح باز است و اگر هیچ جا غذا گیر نیاوردید می توانید به این رستوران بروید واز اسنک ‌های این رستوران نوش جان کنید .

 

رستوران بان سوم تام ( Baan Som Tam )

شاید می دانید که غذاهای جنوب شرقی که به ایسان نیز شناخته می شوند ، معروف ‌ترین غذاهای تایلندی به شمار می روند و هم در بین گردشگران و هم مردم بومی از محبوبیت زیادی برخوردارند ، اگر می خواهید این غذاها را امتحان کنید بهتر است که در محیطی خنک و مطبوع باشد ، بهترین جا برای میل کردن این نوع غذاها رستوران بان سوم تاممی باشد ، در این رستوران یک وعده غذای با کیفیت و با قیمت پایین در انتظار شماست ، یکی از منصف ترین رستوران های بانکوک همین جاست .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور