Know the best hotels in Qeshm

بهترین هتل‌ های قشم را بشناسید

24 خرداد 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

جزیره قشم، بزرگترین جزیره ایران اخیرا به مرکز گردشگری مهمی تبدیل شده است و سالانه به غیر از گردشگران ایرانی، گردشگران خارجی زیادی نیز به این جزیره سفر می کنند، هتل‌ های زیبا و مدرن قشم ، رستوران‌های لوکس و محلی، مراکز خرید لاکچری همه امکانات به روزیست که در این جزیره برای گردشگران محیاست و در کنار آن جاذبه‌های شگفت انگیزی مانند دره ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، جزایر ناز و … سفر به قشم را تبدیل به سفری دیدنی و لذت بخش می کند؛ پس قبل از سفر این مطلب را بخوانید تا با بهترین هتل‌ های قشم را بشناسید.

هتل چهار ستاره ایرمان از جمله لوکس‌ ترین هتل‌ های قشم است که در خیابان پژوهش واقع شده و طراحی بسیار منحصر به فردی دارد.

معرفی هتل‌ های لوکس و مدرن قشم برای اقامتی به یادماندنی

هتل ایرمان قشم

هتل چهار ستاره ایرمان از جمله لوکس‌ ترین هتل‌های قشم است که در خیابان پژوهش واقع شده و طراحی بسیار منحصر به فردی دارد، طراحی داخلی هتل از چوب و تلفیقی از المان‌های سنتی اجرا شده است و در حالی که ظاهری شیک دارد، حسی صمیمانه نیز به مهمانان انتقال می دهد؛ هتل خدمات خوبی از جمله ترانسفر رفت و برگشت، اینترنت رایگان، خدمات خشک شویی و … ارائه می دهد و اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند تلویزیون، چای ساز، اینترنت و … مجهز هستند؛ به علاوه هتل فضای سبز و کافی شاپی زیبا دارد که می توانید بعد از ظهر خود را در آن بگذرانید؛ از مزیت‌های اصلی می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید مهم قشم و همین ساحل خلیج فارش اشاره کرد.

 

هتل ارم قشم

هتل ارم از جمله هتل‌های لوکس و چهارستاره این جزیره است که در بلوار آزادگان و روبه‌روی شیلات واقع شده، هتل پنج طبقه دارد و حدود 96 اتاق و سوئیت را در اختیار مسافران می گذارد؛ منطقه ای که هتل در آن قرار دارد موقعیت خوبی داشته و دسترسی به قسمت‌های پرطرفدار شهر را راحت کرده است؛ هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی مانند آژانس مسافرتی، صندوق امانات، خدمات خشک شویی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات ماساژ و … است و اتاق‌های آن به اینترنت، تلویزیون، چای ساز و … مجهز است.

 

هتل ساحلی طلایی قشم

یکی از زیباترین جاذبه‌های جزیره شگفت انگیز قشم غارهای خربس هستند که معماری منحصر به فردی از بناهای صخره ای مربوط به هزاران سال پیش را نشان می دهد، صخره‌هایی که در دل خود بناهایی از عبادتگاه‌های قدیمی هستند، در نزدیکی این منطقه هتل ساحلی چهار ستاره طلایی قشم قرار گرفته است؛ این هتل با سرویس دهی خوب و امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات باربری، خدمات خشک شویی، استخر، خدمات تهیه بلیط و … پذیرای مهمانان است؛ تنها باید در نظر داشته باشید هتل تقریبا در حاشیه شهر قرار دارد و برای رفتن به مراکز خرید رستوران‌ها حتما به وسیله نقلیه نیاز دارید.

 

هتل آرتا قشم

هتل چهار ستاره آرتا سال 1396 در بنایی زیبا با هفت طبقه افتتاح شد، هتل در نزدیکی میدان امام قلی بوده و از این جهت دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و رفاهی دارد، از طرفی فاصله آن با ساحل زیبای خلیج فارس بسیار کم است و تنها با کمی پیاده روی به ساحل دسترسی خواهید داشت، بخشی از اتاق‌های هتل نیز رو به دریا هستند؛ هتل امکانات مجهزی دارد و خدمات ویژه ای مانند تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، سالن ورزشی، خدمات ترانسفر و باربری، خدمات تور، اینترنت، صندوق امانات و … ارائه می شود و اتاق‌های آن نیز تمام امکانات مدرن هتل‌های چهار ستاره را دارد؛ با اقامت در این هتل می توانید اقامتی شیک و راحت را در جزیره دیدنی قشم تجربه کنید.

 

هتل آسانا قشم

هتل سه ستاره آسانا قشم در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است. این هتل در ۴ طبقه و دارای ۴۰ باب واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب و یکی از اقامتگاه‌ های نوساز جزیره قشم می‌باشد که در بهترین موقعیت مکانی از لحاظ دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن تجاری جزیره واقع گردیده است. هتل آسانا در منطقه ای آرام و با چشم اندازی زیبا از ساحل زیبای خلیج نیلگون فارس قرار دارد. هتل آسانا با پرسنل و کادری مجرب و آموزش دیده در تلاش است تا اقامتی دلنشین و بیادماندنی را برای میهمانان عزیز فراهم آورد.

 

هتل الوند قشم

هتل الوند از جمله هتل‌های سه ستاره قشم است که فروردین 1396 در خیابان آزادگان افتتاح شده است؛ هتل در سه طبقه بنا شده است و از نظر موقعیتی در منطقه ای قرار دارد که دسترسی آن به قلعه پرتغالی‌ها یکی از دیدنی‌ ترین جاذبه‌ های قشم چیزی حدود یک کیلومتر است؛ در این هتل امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ، صندوق امانات و … وجود دارد و اتاق‌ها نیز اینترنت و تلویزیون دارد.

 

هتل ریحان قشم

هتل سه ستاره ریحان در خیابان فلسطین سال 1395 بنا شده و در پنج طبقه 26 اتاق دارد؛ هتل در نزدیکی سواحل خلیج فارس است و اتاق‌های آن نمایی رو به آب‌های نیلگون خلیج فارس دارند؛ به علاوه هتل به چندین پاساژ مهم قشم دسترسی دارد و قلعه پرتغالی‌ها، غار نمکدان نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارند؛ خدمات ارائه شده در این هتل شامل مواردی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ، صندوق امانات و … می شود و یکی از امکانات مهم آن خدمات و سرویس دهی برای افراد معلول و ناتوان است.

 

هتل مارینا 2 قشم

هتل مارینا2 سال 1393 افتتاح شده و در سال 1397 به طور کامل بازسازی شد؛ این هتل نیز زیر مجموعه هتل‌های مارینا است و موقعیت آن در خیابان ولیعصر، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های قشم قرار دارد و به همین دلیل دسترسی آن به پاساژها و مجتمع‌های شهر بسیار راحت است و نقاط دیدنی جذابی مانند غار نمکدان نیز در اطراف آن قرار گرفته است؛ این هتل مانند سایر هتل‌های سه ستاره امکانات رفاهی از قبیل خدمات خشک شویی، اینترنت رایگان و … را به مهمانان خود ارائه می دهد؛ یکی از جذابیت‌های اصلی هتل رستوران خوان بوم در طبقه همکف آن است که دکوراسیون داخلی آن کاملا به سبک صخره‌های طبیعی طراحی شده است، این رستوران جز رستوران‌ های پرآوازه جزیره قشم بوده و اغلب مسافران این جزیره وعده ای را در آن صرف می کنند.

 

هتل بوتیک فولتون قشم

اگر به قشم سفر کرده باشید حتما اسم هتل بوتیک فولتون را شنیده اید، این مجموعه هتل در بلوار خلیج فارس واقع شده و به سه شکل اتاق و سوئیت،  هتل آپارتمان و ویلا خدمات ارائه می دهد؛ هتل در نزدیکی پارک زیتون است و برای رفتن به مراکز خرید اصلی باید از وسیله نقلیه استفاده کنید؛ این هتل سه ستاره است و خدمات خوبی مانند اینترنت رایگان، پارکینگ، خدملات خشک شویی، استخر، ترانسفر، صندوق امانات و … دارد؛ به اضافه اینکه خدمات ویژه ای نیز برای افراد معلول در نظر گرفته است.

قشم از نظر گردشگری رو به رشد است و این موضوع در ارتقا صنعت هتل داری و ارائه خدمات گردشگری بسیار موثر بوده؛ و از این جهت هتل‌ها و مجتمع‌های بزرگی در این جزیره در دست احداث است.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور