The best hotels in Yerevan

بهترین هتل‌ های ایروان

24 خرداد 1401

9 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

تور ایروان می تواند یکی از بهترین سفرهایی باشد که تاکنون رفته اید. برای این سفر هزینه هایتان زیادی زیاد نمی شود و در عین حال دیدنی ها و جاذبه های زیادی را می بینید. با این که سفر به ایروان تقریبا جز سفرهای ارزان قرار می گیرد اما با این حال از تمام امکانات رفاهی و تفریحی عالی برخوردار است. این تور معمولا در نوروز بیشتر از زمان های دیگر طرفدار دارد. عوامل زیادی در این انتخاب موثر هستند. قیمت مناسب، نزدیک بودن، زیبایی و طبیعت، جاذبه های تاریخی و تفریحی و … تور ایروان را در الویت ها قرار می دهد. اگر می خواهید برای سال جدید سفری لذت بخش داشته باشید بهتر است بین تمام تور ها سراغ ایروان بروید و در حالی که سفری لوکس را در کشوری جدید تجربه می کنید، سال خود را با شادابی شروع کنید. اگر در سفر به ایروان می خواهید اقامتی لوکس و دلنشین را تجربه کنید قبل از هرچیز باید اطلاعاتی کامل از بهترین هتل‌های ایروان داشته باشید؛ هتل‌های لوکس و مجللی که همگی بهترین امکانات و سرویس دهی‌ها را فراهم کرده اند تا اقامتی عالی در ایروان پایتخت کشور چهار فصل ارمنستان داشته باشید؛ در ادامه قصد داریم برترین هتل‌ها را برای اقامت به شما معرفی کنیم.

 

ایروان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان محسوب می شود که آثار تاریخی و مراکز گردشگری زیادی را در خود جای داده است.

لوکس‌ترین هتل‌های ایروان برای سفری لاکچری

هتل گرند ایروان

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های ارمنستان که در پایتخت آن قرار دارد هتل گرند ایروان است؛ هتلی با دیزاین و طراحی ایتالیایی که فضایی لوکس را با بهترین امکانات در اختیار شما می دهد؛ این هتل 104 اتاق دارد در سال 2015 بازسازی اساسی اما همچنان کلاسیک و مجلل شده است به طوری که دکوراسیون هتل اصالت خود را حفظ کرده است و همچنان طراحی‌های زیبای ایتالیایی در سقف و کفپوش هتل دیده می شود، تمام سالن‌ها نیز با فرش‌های دستباف ارمنی پوشیده شده اند. هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و تنها در زمان کمی می توانید به مرکز شهر برسید، در این ناحیه رستوران‌های شیک و درجه یکی وجود دارند که برخی از آن‌ها جز معروف‌ترین رستوران‌های ایروان هستند اما از یاد نبرید که خود هتل یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین غذای محلی و بین المللی را سرو می کند، هتل چند رستوران با سبک‌های متفاوت دارد که می توانید در یکی از آن‌ها غذاهای ارمنی و سنتی میل کنید و در رستوران دیگر غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای؛ علاوه بر این هتل فضایی خاص برای صرف نوشیدنی و چای در قسمت باغ خود در نظر گرفته است که همراه با اجرای موسیقی از گردشگران پذیرایی می کند. از آنجایی که موقعیت هتل در مرکز شهر است بسیاری از آثار جاذبه‌های گردشگری ایروان مانند خانه پارک عشاق، موزه ماتناداران، کلیسای جامع سنت گریگور، موزه ارمنستان و … در نزدیکی هتل هستند که می توانید با کمی پیاده روی در اطراف هتل سری هم به این آثار دیدنی بزنید؛ در این هتل علاوه بر امکانات معمول هتل‌های لوکس خدماتی مانند سوئیت ماه عسل، خدمات ویژه معلولین، خدمات سلامتی و زیبایی و … نیز انجام می شود؛ یکی از مزیت‌های دیگر این هتل اجازه ورود حیوانات خانگی البته به شرط پرداخت وجه بیشتر است، مسلط بودن کارکنان به چهار زبان انگلیسی، ایتالیایی، روسی و اسپانیایی نیز یگی دیگر از مزایای این هتل است.

 

هتل الکساندر ارمنستان | The Alexander, a Luxury Collection Hotel

ایروان یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان محسوب می شود که آثار تاریخی و مراکز گردشگری زیادی را در خود جای داده است، پس اگر قرار است در ایروان اقامت کنید بهتر است هتلی را در نزدیکی مرکز شهر انتخاب کنید؛ هتل الکساندر از نظر موقعیت مکانی در جای خوبی قرار گرفته است و فاصله آن تا میدان جمهوری، سالن تئاتر، پارک عشاق و کلیساهای آن منطقه بسیار کم است به طوری که اگر بخواهید از هتل تا میدان جمهوری پیاده بروید شاید نهایتا 5 دقیقه زمان ببرد. هتل در مجموعه ای 12 طبقه با 114 اتاق لوکس در اختیار گردشگران قرار داده شده که امکاناتی مانند خدمات خشک شویی، خدمات زیبایی، خدمات سلامتی و ریلکس، اینترنت بی سیم، خدمات ویژه معلولین و … مانند سایر هتل‌های لوکس ارمنستان دارد و البته در کنار این موارد در هتل به شما اجاره می دهند با پرداخت وجهی اضافه حیوان خانگی خود را نیز به همراه بیاورید؛ دکوراسیون داخلی هتل بسیار شیک و مجلل است و در بسیاری از قسمت‌ها المان‌های مدرن دیده می شود، رنگ‌های خنثی مانند طوسی و همین طور اشکال هندسی از مشخصه‌های چیدمان داخلی هتل است؛ در سفر به ارمنستان نگران مشکل زبان نباشید چون در اکثر هتل‌ها کارکنان به جز زبان ارمنی حداقل به دو زبان دیگر مسلط هستند، در این هتل کارکنان می توانند به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت کنند.

 

هتل رادیسون بلو ایروان | Radisson BLU Hotel Yerevan

رادیسون بلو بر فراز تپه ای قرار دارد که به تمام ایروان مشرف است و شکوه کوه آرارات به خوبی دیده می شود، این هتل در خیابان آزاتوتیان با فاصله 16 کیلومتری از فرودگاه ایروان قرار گرفته که به طور مستقیم به بزرگراه تفلیس متصل می شود؛ مجموعه رادیسون بلو اقامتی مجلل را در 114 اتاق و سوئیت در فضایی سرسبز و به دور از هیاهو برای مهمانان و گردشگران خود فراهم کرده است. دکوراسیون هتل بسیار شیک و مجلل است و نور پردازی زیبایی دارد، این هتل نیز مانند تمام هتل‌های 5 ستاره این شهر امکاناتی مانند اینترنت رایگان، خدمات شست و شوی لباس، خدمات زیبایی و ماساژ، خدمات سلامتی، استخر، سالن‌های همایش و ورزشی و … را دارد؛ در هتل علاوه بر صرف غذاهای اصیل ارمنی و اروپایی در رستوران‌های آن، می توانید در رستورانی مجرا از انواع غذاهای فست فود نیز استفاده کنید؛ علاوه بر این هتل سالن بسیار بزرگ و مجللی برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها نیز در نظر گرفته است، در این هتل نیز حیوان خانگی تان را با پرداخت وجهی اضافه می توانید به داخل ببرید، از آنجایی هتل در منطقه خوبی از شهر واقع شده تقریبا به بیشتر مراکز دیدنی و تفریحی شهر دسترسی دارد اما نزدیک‌ترین مکان تفریحی و دیدنی از هتل دریاچه آرنی و پارک پیروزی است؛ کارکنان این هتل علاوه بر زبان انگلیسی و روسی به زبان ایتالیایی نیز صحبت می کنند. اقامت در ایروان قطعا خاطرات شیرینی را برایتان رقم می زند اما بهتر است قبل از برنامه‌های فستیوال‌های ارمنستان را چک کنید تا هم زمان علاوه بر لذت بردن از سفر و استراحت بتوانید در جشن‌های مردمی شرکت کنید و از نزدیک با فرهنگ و رسوم آن‌ها آشنا شوید.

 

هتل مولتی گراند فارائون

اگر در سفر به ارمنستان در هتل مولتی گراند فارائون ایروان پا بگذارید وارد دنیایی از تجملات و زیبایی می شوید که بی شباهت به کاخ‌های سلطنتی نیست؛ طراحی داخلی این هتل مملو از گچبری‌ها و تزئینات دکوراسیون‌های اشرافیست و چیزی که در بدو ورود شما را خیره می کند نمای اغراق شده از زیبایی و تجملات است؛ سالن‌هایی پوشیده شده از سنگ‌های صیقلی، دیوارهایی با تزئینات طلایی، لوسترهای بزرگ، پارچه‌های نفیس و … همه جزئی از دکوراسیون این هتل هستند. این هتل در کنار امکانات رفاهی که هتل‌های 5 ستاره ارمنستان ارائه می دهند یک فروشگاه و یک مرکز آرایشی بزرگ نیز دارد و اگر حتی نخواهید از بازار‌های شهر خرید کنید قطعا می توانید از فروشگاه هتل سوغاتی‌های با کیفیت و درجه یکی تهیه کنید؛ این هتل چندین رستوران مجزا و بوفه‌هایی برای سرو صبحانه و عصرانه دارد و تمام اتاق‌های آن به اینترنتی رایگان، تلویزیون و .. مجهز است در هتل خدماتی از جمله شست و شوی لباس، سالن ورزشی، خدمات ماساژ، خدمات افراد کم توان و معلولین نیز ارائه می شود اما باید یادآوری کنم که در این هتل نمی توانید حیوان خانگی به همراه داشته باشید؛ کارکنان این هتل نه تنها به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند بلکه به زبان‌های دیگری از جمله، فارسی، فرانسوی، ‌ترکی و عربی نیز صحبت می کنند؛ این هتل باشکوه تقریبا در محدوده شهر و قسمت شمالی ایروان قرار دارد و فاصله آن با میدان جمهوری زیاد است که برای رفتن به آنجا لازم است از ماشین استفاده کنید.

 

 هتل گلدن پالاس بوتیک

گلدن پلاس بوتیک یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره و لوکس ارمنستان است که در محیطی کلاسیک و سلطنتی از مهمانان خود استقبال می کند، در نمای داخلی هتل به ویژه اتاق‌ها سبک‌های شیک و کلاسیک دکوراسیون‌ به چشم می خورد، مبلمان کلاسیک با تزئینات پر زرق و برق، نور پردازی زیبا و استفاده از پارچه‌های فاخر اولین چیزیست که در ورود به اتاق‌های هتل به چشمتان می خورد؛ در قسمت رستوران هتل تزئینات بیشتر دیوارها با چوب انجام شده است اما چیزی که شما را مدهوش می کند دکوراسیون رستوران نیست بلکه طعم بی نظیر غذاهای ارمنی و بین المللی آن است. اتاق‌ها به اینترنت وای فای، تلویزیون فلت و تمام امکانات هتل‌های مدرن مجهز هستند و خدمات زیبایی و سلامتی، تناسب اندام، ورزشی، خشکشویی، تبادل ارز، خدمات ویژه برای معلولین و … در این هتل ارائه می شود؛ هتل در قسمتی از شهر قرار دارد که به خوبی می توان نمایی با شکوه از ایروان را تماشا کرد، به علاوه منظره کوه‌های آرارات نیز کاملا دیده می شود؛ موقعیت هتل از نظر گردشگری ایروان بسیار مناسب است و در نزدیکی آن آثار دیدنی، موزه و همین طور رستوران‌های زیادی وجود دارد؛ در این هتل نیز مانند اکثر هتل‌های پنج ستاره ایروان می توانید با پرداخت هزینه ای اضافه اجازه ورود حیوان خانگی نیز داشته باشید؛ کارکنان این هتل تنها به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط هستند.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور