The best hotels in Marmaris

بهترین هتل‌های مارماریس

25 خرداد 1401

10 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

به جرات می توان مارماریس را یکی از زیباترین و پرتوریست ترین شهرهای ترکیه دانست. سالانه مردم زیادی برای دیدن این بندر به ترکیه سفر می کنند. شهرت تور مارماریس به دلیل سواحل زیبای دریای اژه است. سواحلی با شن های سفید که زیر نور خورشید مانند الماس می درخشند. این شهر از نظر موقعیت در منطقه مهمی واقع شده و از این جهت در طول تاریخ حکومت های مختلفی آن را تصرف کردند. به طوری که امروزه به خوبی آثار حضور رومی ها، اروپایی ها، یونانی ها، سلجوقیان، مصری ها و … در این سرزمین دیده می شود. سفر به مارماریس جذابیت های زیادی دارد؛ فرقی نمی کند که دوست دارید در سواحل دریا قدم بزنید و آفتاب بگیرید یا اینکه اهل خرید هستید؛ و یا حتی طرفدار جاذبه های تاریخی و طبیعی هم که باشید، مارماریس انتخابی مناسب برای سفر است. مارماریس در بین دریا و کوه قرار دارد و هوای آب تا حدودی مرطوب و بارانی است. در واقع تابستان ها هوا گرم و مرطوب است و زمستان ها سرد و بارانی می شود. البته سرمای هوا نهایتا به 10 درجه بالای صفر می رسد. به همین دلیل مارماریس در تمام فصول سال پذیرای گردشگران است. هرچند که اکثرا برای سفر مارماریس را انتخاب می کنند؛ در این زمان هوا رو به گرمی رفته و از طرفی طبیعت سرسبز و زنده است. از طرفی تابستان هوای آن کمی گرم و همراه با رطوبت است که ممکن است آزاردهنده باشد. به طور کلی بهترین زمان سفر به مارماریس فصل بهار و پاییز است که آب و هوا به ایده آل ترین حالت ممکن می رسد. مارماریس در بین تورها یکی از پرطرفدارترین ها است. تقریبا اکثر گردشگران ترکیه در کنار شهرهایی چون استانبول و آنتالیا حتما سفری هم به مارماریس دارند.

مارماریس شهر خیلی بزرگی نیست اما با این حال بخش زیادی از گردشگران را به خود مجذوب کرده است و از نظر زیبایی مارماریس را جواهر ترکیه نیز می نامند.

اقامت در بهترین هتل های پنج ستاره مارماریس

مارماریس شهر خیلی بزرگی نیست و وسعت آن به حدود 878 کیلومتر مربع می رسد اما با این حال بخش زیادی از گردشگران را به خود مجذوب کرده است؛ و از نظر زیبایی مارماریس را جواهر ترکیه نیز می نامند. با وجود وسعت کم اما به دلیل توریستی بودن شهر هتل های زیادی در مارماریس قرار دارد و یکی از مهم ترین مزیت ها فاصله نزدیک آن ها به یکدیگر است. کافی است که انتخاب کنید می خواهید در نزدیکی سواحل اقامت داشته باشید یا قسمت های شلوغ تر شهر را که به مرکز خرید نیز نزدیک هستند؛ در هر صورت هر کدام را که ترجیح دهید به راحتی می توانید تمام آن منطقه را ببینید. اقامت در مارماریس رنج قیمتی متفاوتی دارد و ارزان ترین آن از حداقل شبی 500 هزار تومان شروع می شود و بسته به خدمات هتل افزایش می یابد. از آنجایی که این شهر به یکی از بهترین مناطق گردشگری ترکیه تبدیل شده همه جور هتل و اقامتگاهی در آن دیده می شود و می توان خوابگاه ها و یا خانه های اجاره ای ارزان نیز پیدا کرد؛ اما به طور کل در سفرهای خانوادگی به کشورهای دیگر بهترین انتخاب هتل ها هستند. برای یک اقامت لوکس می توانید بهترین های مارماریس را رزرو کنید؛ در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.

 

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

این هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد و تنها با کمی قدمی زدم به ساحل زیبای دریا خواهید رسید؛ از طرفی فاصله آن تا مرکز شهر تنها 2 کیلومتر استغ به طور کلی موقعیت هتل بسیار مناسب است. هتل های ساحلی همیشه برای گردشگران بیشترین جذابیت را دارند چون نمای رو به دریای آن ها یک امتیاز ویزه محسوب می شود و معمولا هم اتاق های رو به دریا در زمان کمی پر می شود. طراحی هتل به صورتی است که اتاق های آن نمایی پانورما از فضای بیرون دارند و همین نیز جذابیت اقامت در این هتل را بیشتر می کند.هتل پنج ستاره است و از بهترین خدمات رفاهی برخوردار است. تمام کارکنان آن به چندین زبان از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی و بلغاری مسلط هستند. خدمات هتل شاما اینترنت رایگان، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه، سالن ماساژ، مرکز زیبایی و تناسب اندام، اتاق بازی مخصوص کودکان، منوی غذای اختصاصی برای کودکان، خدمات خشک شویی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و … می شود. در این مجموعه چندین رستوران در قسمت های مختلفت مانند محوطه، سالن اصلی و تراس وجود دارد که بسته به میلتان هر کدام از آن ها پذیرای شما خواهند بود. به طور کلی با اقامت در این هتل تمام امکانات که تصور کنید در اختیارتان قرار دارد. فراموش نکنید اگر در این هتل اقامت داشتید از قلعه معروف شهر که از زیباترین جاذبه های مارماریس است، دیدن کنید.

 

هتل گرین نچرال دایموند

اقامت در هتل گرند نیچر دایموند می تواند یکی از بی نظیرترین سفرهایتان را رقم بزند. این هتل زیبا پنج ستاره است که به دلیل طراحی زیبا اتاق هایش طرفداران خودش را دارد. همه چیز در این هتل چشم نواز هستند و نمای هتل سفید رنگ است. اتاق های هتل پنجره های بزرگی دارند و برای تمام اتاق ها یک تراس با میز و صندلی در نظر گرفته شده است. این هتل ساحلی بهترین موقعیت برای لذت بردن از نمای رو به دریا است. خدمات هتل درجه یک و عالی هستند و پرسنل آن به چند زبان بین المللی از جمله انگلیسی و روسی مسلط هستند. در تمامی اتاق ها و همین طور لابی هتل اینترنت رایگان وجود دارد. اتاق ها به تلویزیون، قهوه ساز، سشوار و … تمام وسایل رفاهی مجهز هستند. خدماتی از قبیل خشک شویی، استخر رو باز و سرپوشیده، سالن تنیس، سالن بیلیارد، فضای بازی مخصوص کودکان، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، منوی غذایی کودکان، کافه و بار، صندوق های امانات، سالن زیبایی و آرایش، مرکز ماساژ و ریلکس و هر چیزی که تصور کنید در این هتل ارائه می شود.

 

هتل ایدل پرایم بیچ اولترا آل اینکلوسیو

این هتل پنج ستاره طراحی و دکوراسیونی منحصر به فرد دارد و تجمل گرایی در قسمت های مختلف هتل دیده می شود. در طراحی داخلی آن بیشتر از عناصر براق و شیک استفاده شده و اکثر پارچه ها مخملی هستند. پارچه های مخملی به خودی خود با ایجاد سایه روشن نمایی با شکوه و سلطنتی ایجاد می کنند و به کار گیری آن ها در کنار رنگ های طلایی و روشن در دکوراسیون هتل زیبایی فضا را بیشتر کرده است. استفاده از رنگ طلایی بسیار هوشمندانه و به جا به کار رفته است و به طوری که در نگاه اول افراطی و آزار دهنده به نظر نمی رسد. مهم ترین ویژگی دکوراسیون اتاق های هتل استفاده از رنگ های خنثی و ساده است که با تجمل گرایی پارجه های مخملی و رنگ طلایی به تعادل رسیده است. اتاق های هتل نمایی رو به دریا دارند و رستوران های آن در چندین قسمت با فضایی سرپوشیده و رو باز موقعیت تست انواع غذاهای محلی و بین المللی را با کیفیتی درجه یک فراهم کرده اند. هتل موقعیتت خیلی خوبی دارد؛ از طرفی هم به دریا بسیار نزدیک است و هم از فصله آن با مرکز شهر حدود 2 کیلومتر است. در این هتل مانند تمام هتل های پنج ستاره این منطقه امکانات و خدمات درجه یکی ارائه می شود که از مهم ترین آن ها می توان به مواردی مانند سالن های ورزشی اختصاصی، سالن زیبایی و اسپا، فضای مخصوص کودکان، منوی غذایی جداگانه برای کودکان، اینترنت و پارکینگ رایگان، صندوق امانات و … بسیاری دیگر اشاره کرد و البته پرسنل آن به چند زبان مسلط هستند.

 

هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت

این یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و ساحلی مارماریس است. هتل فاصله کمی با ساحل دارد و تا مرکز شهر نیز 3 کیلومتر راه است. نمای داخلی هتل بسیار مدرن و شیک است و  تمرکز اصلی آن روی خطوط منحنی و متریال چوب است. به محض ورود به هتل رنگ های شاد و ملایم مجذوبتان می کند و خطوط منحنی در کنار این رنگ های فضای صمیمی ایجاد می کنند. اتاق ها نیز به همین منوال طراحی شده اند اما تمرکز روی استفاده از چوب بیشتر بوده و تقریبا در همه قسمت ها چوب ها به صورت برجسته به کار رفته است و لبه های وسایل کاملا گرد و منحنی هستند. به محض ورود به اتاق احساس راحتی زیادی به توریست ها القا می شود و در کنار آن نمای رو به دریا جذابیت اقامت در این هتل را افزایش می دهد. رنگ های تند مانند نارنجی، بنفش و … در تمام قسمت های هتل دیده می شود اما انعکاسی آزاردهنده ندارند و غالبا با مهارت و کمی نرمی در فضا استفاده شده اند. هتل های ساحلی که به مرکز شهر نیز نزدیک هستند مزیت مهمی دارند و به راحتی می توان با وسیله نقلیه های عمومی یا ترانسفرهای هتل به مراکز خرید مهم مارماریس رفت و دغدغه ای برای رفت و آمد وجود ندارد. هتل کازا د ماریس اسپا اند ریزورت از بهترین هتل های این منطقه است و خدمات قابل توجهی دارد. از مزیت های هتل مانند سایر هتل های لوکس این منطقه تسلط کارکنان به چند زبان مهم و بین المللی است. از خدمات دیگر آن نیز می توان خشک شویی 24 ساعته، سالن های زیبایی و ماساژ، اینترنت و پارکینگ رایگان و تمام موارد هتل های قبل اشاره کرد.

 

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

در نهایت باید این هتل را یکی از جذاب ترین هتل های پنج ستاره ساحلی مارماریس دانست. هتل در منطقه ای آرام تر و به دور از شلوغی قرار گرفته است و فضا و طراحی آن حس و حالی رمانتیک و مدرن دارد. از مشخصه های طراحی داخلی این هتل می توان به استفاده ماهرانه از تزئینات اشاره کرد. در اتاق ها تقریبا تمام پارچه ها نقش و نگاری ساده دارند و جنس آن ها نیز مخملی است. گلدان ها و وسایل دکوری زیبا و لوکس حسی تجمل گرایانه و همین طور رمانتیک به فضا القا می کنند. نورپردازی اتاق ها نیز با جذابیت هرچه تمام تر اتاق را صمیمی و خودمانی کرده است. در این هتل چندین رستوران وجود دارد که هر کدام طراحی خاصی دارند. این هتل علاوه بر تمام امکانات هتل های قبلی باشگاه ورزشی جداگانه ای دارد. با اقامت در این هتل به چند مرکز خرید مهم شهر نیز دسترسی دارید با کمی پیاده روی می توانید از آن ها دیدن کنید.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور