The best shopping malls in Dubai

بهترین مراکز خرید دبی

24 خرداد 1401

8 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

از آن جایی که دبی به پایتخت خرید خاورمیانه معروف و مشهور است ، طبیعتا باید تعداد مراکز خرید در این شهر زیبا و مدرن زیاد باشد از مراکز خرید لوکس و گران گرفته تا اوت لت هایی که می توان در آن ها تخفیف های باور نکردنی گرفت ، علاوه بر مراکز خرید ، بازارهای محلی زیادی نیز در دبی وجود دارند ، مثل بازار پارچه ، بازار ادویه و بازار طلا که اختصاصی اند و همچنین بعضی بازارهایی که  همه جور جنسی  را با قیمت های خوب به فروش می رسانند و به جرات می توان گفت که یکی از تفریحات در دبی ، رفتن به مراکز خرید دبی و چرخیدن در این مراکز و دیدن ویترین های پر زرق و برق و جذاب است ، همین موضوع باعث شده که خرید در دبی به یکی از تفریحات و مراکز خرید دبی نیز به یکی از جاذبه های گردشگری دبی بدل شود .

در دبی ، در هر زمان می توانید با قیمت مناسب خرید کنید ولی در جشنواره‌ بزرگ خرید دبی که در ژانویه به مدت یک ماه برگزار می شود می توانید با قیمت های استثنایی خرید کنید و با کمال رضایت به خانه برگردید و اینکه یکی از مهم ترین دلایل سفر به دبی که امروزه تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری دبی نیز شده است ، وجود مراکز خرید دبی می باشد که می تواند سفر شیرین شما را شیرین تر و جذاب تر کند زیرا کمتر کسی از خرید کردن لذت نمی برد بخصوص که این خرید را بتوان در بازارها و مراکز خرید لوکس دبی انجام داد. بنابراین در تور دبی خود را از این جذابیت محروم نکنید و با شناخت کافی به مراکز خرید بروید. یکی از مزیت های خرید در دبی این است که شما می توانید در یک شهر مدرن و لوکس مانند دبی خریدی عالی با قیمت هایی عالی داشته باشید و در ادامه آژانس ما در این مقاله مهم ترین و بهترین مراکز خرید دبی را به شما علاقه مندان معرفی می کند تا در سفرتان به این شهر با آگاهی بیشتر خرید کنید و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشید .

مراکز خرید دبی تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری این شهر شده است.

مهم ترین مراکز خرید دبی

امارات مال ( Mall of Emirates​ )

پیست اسکی دبی و پنگوئن ها در این مرکز خرید هستند و شما افراد علاقه مند می توانید علاوه بر خرید به تفریحات دیگری نیز در این جا بپردازید ، این مرکز خرید بسیار لوکس و زیبا است و از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می آید و مجموعه ای از بهترین برندهای روز دنیا را می توان در آن مشاهده کرد و با وجود لوکس بودن آن و همچنین داشتن تعداد مغازه های زیاد که به 560  مغازه می رسد ، خوشبختانه اجناس آن خیلی هم گران نیست .

 

اوت لت مال ( Dubai Outlet Mall )

این مراکز خرید که اصطلاحا ” اوت لت “ نامیده می شوند ارزانترین مراکز خرید دبی به شمار می روند و  برندهای معروف را می توانید ارزان تر از هر جای دیگری در این مراکز گیر بیاورید و بخرید و اینکه اوت لت مال که اولین اوت لت خاورمیانه می باشد ، میزبان 1200 برند معتبر دنیا است و اگر دنبال خرید ارزان ولی با کیفیت هستید و هدف اصلی شما از سفر به دبی به دبی ، خرید کردن است حتما  به این مرکز خرید بروید ، زیرا تخفیف ها فوق العاده اند و بعضا به 90% هم می رسند .

در این مکان می توانید بهترین سوغاتی ها را بخرید و بهترین فروشگاه برای این کار ” کاونت گاردن ” است که با صنایع دستی های ارزانش همه را شگفت زده می کند ، علاوه بر فروشگاه ها می توانید از مرکز تفریحی فرهنگی که در این جا وجود دارد ، بهره بگیرید و جهت اطلاع شما گردشگران عزیز این اوت لت در خیابان العین واقع شده است که برای رسیدن به آن باید در ایستگاه متروی برجمان با اتوبوس های شماره 66  و67  برانید .

 

اوت لت ویلیج ( Outlet Village )

اولین فاز این اوت لت در ” جبل علی ” در سپتامبر 2016 بازگشایی شد ، در این جا می توانید لوازم لوکس ارزان قیمت بخرید و لباس هی مناسب و وسایل منزل را در این مرکز خرید به راحتی می توانید بیابید و با قیمت خوب خریداری کنید و اینکه بیش از 125 برند در این اوت لت به فروش می رسد و به نظر می رسد ک تا اتمام همه فازهای این پروژه تعداد این برندها  عدد 400 را رد کند ، جالب است که معماری داخلی این مرکز برگرفته از شهر ” سن جیمینیانو ” در منطقه توسکانی ایتالیا می باشد که در یونسکو ثبت شده است .

 

دراگون مارت ( Dragon Mart )

این جا چین دبی است و همه چیز ساخت چین است ، این مرکز که به شکل اژدها طراحی شده ، بالغ بر 400 مغازه دارد و بزرگ ترین مرکز خرید چینی در بیرون از کشور چین به حساب می آید و این مرکز ، معدن لباس های ارزان و باکیفیت است و همچنین اجناس دیگر این مرکز مثل کیف ، کفش و لوازم منزل را نیز می توان ارزان پیدا کرد ، برای رسیدن به این مرکز از مترو ایستگاه  الرشیدیه و اتوبوس شماره 366 استفاده نمایید .

 

مرکز خرید ابن بطوطه ( Ibn Battuta Mall )

نام مرکز خرید ابن بطوطه که در خیابان شیخ زاید است ، به یاد جهانگرد معروف ، ابن بطوطه گذاشته شده و طراحی آن نیز شش بخش است که هر قسمت نشانگر شیوه معماری جاهایی که ابن بطوطه به آن سفر کرده می باشد و این مرکز خرید دارای 275 مغازه و 50 رستوران می باشد از جمله مراکز خرید ارزان دبی است .

 

مرکز خرید مرکاتو ( Mercato Shopping Mall )

در ساحل جمیرا ، مرکز خرید مرکاتو قرار دارد و به این مرکز خرید به دلیل طراحی متفاوت و خاص خود تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری دبی شده است نام این مرکز که مرکاتو است و از زبان ایتالیایی گرفته شده به معنی بازار است و ظاهر آن ، شهرهای مدیترانه ای دوران رنسانس را برای شما تداعی می کند و اصلا شبیه معماری های عربی نیست ، در این مرکز می توانید علاوه بر خریدی عالی ، از قدم زدن در خیابان های سنگ فرش شده ، دیدن پلازاها و کافه ها لذت ببرید.

 

مرکز خرید برجمان ( BurJuman )

اگر بسیار علاقه به مد روز دارید و قیمت هم خیلی برایتان مهم نیست  به این مرکز خرید سری بزند چون به روز ترین مدل های دنیا در این مرکز ارائه می شوند و با رفتن به آن از جدید ترین طراحی های دنیا  می توانید خبردار شوید ، البته این جا به دو بخش قدیمی و جدید تقسیم می شود که برندهای گران در قسمت قدیمی قرار دارند و می توانید برای خرید اجناس ارزان تربه بخش جدید آن سری بزنید.

 

مرکز خرید سیتی سنتر دیره ( City Centre Deira )

این مرکز خرید که در اسکله واقع شده ، دارای 350 مغازه است  که بیشتر آن ها مغازه طلا فروشی است ، بنابر این اگر می خواهید در دبی طلا بخرید به این مرکز خرید بروید و از برخورد کارکنان این مرکز حیرت زده شوید و اگر بعد از گشت و گذار زیاد ، گرسنه شدید می توانید یکی از 40 رستورانی را که در این جا هستند ، انتخاب نمایید.

 

مرکز خرید وافی ( Wafi City Mall )

اگر هنرمندید یا علاقمند به هنر و هنرمندان هستید ، این مرکز خرید را به شما پیشنهاد می کنیم تا با گشت و گذار در 350 مغازه آن و دیدن کلکسیون هنری هنرمندان معاصر و بین المللی از نزدیک ، لذت سفرتان تکمیل شود.

دبی مال ( Dubai Mall )

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی ، بزرگ ترین مرکز خرید دنیا  و بدون شک بهترین جا برای خرید در دبی ، ” دبی مال ” است که نزدیک برج خلیفه بنا شده و نه تنها 1200 مغازه دارد که بسیاری از جاذبه های گردشگری دبی مانند آکواریوم دبی ، فواره دبی و پارک موضوعی را نیز در خود جای داده است پس اگر به دبی سفر می کنید ، دبی مال یکی از مهم ترین گزینه ها برای بازدید باشد.

 

نکته : در هنگام رفتن به مراکز خرید دبی ، برای جلوگیری از یخ زدگی ، حتما حتما حتما با خود یک تن پوش گرم ببرید ، زیرا سیستم سرمایشی در این مراکز بسیار قوی است و ممکن است خرید را بر شما دشوار کند .

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور