The best local restaurants in Agra

بهترین رستوران های محلی آگرا

23 خرداد 1401

7 دقیقه زمان مطالعه

بدون دیدگاه

وقتی به شهر آگرا فکر می‌کنید، معمولاً به تاج محل فکر می‌کنید، اما بهترین رستوران های محلی آگرا هم می‌توانند گزینه خوبی برای لذت بردن از تور هند باشند. البته در هتل ها معمولا غذاهای محلی را هم ارائه می دهند اما تجربه غذا خوردن در رستوران های بومی احتمالا لذت بخش تر خواهد بود. بازدید کنندگان در سفرهای روزانه به این شهر می‌آیند و مشتاق دیدن محبوب‌ترین جاذبه گردشگری هند هستند، اما غذا خوردن بعد از یک گشت و گذار طولانی می‌تواند خستگی آنان را از تنشان بیرون کند، آگرا همچنین دارای طیف وسیعی از رستوران‌های محلی است که با هر سلیقه و بودجه می‌توانید به آنها بروید و طعم خاطره انگیز غذاهای هندی را در آنها تجربه کنید، پس مطمئن باشید که باخواندن این مطلب هرگز نگران یافتن رستوران‌های مناسب و مقرون به صرفه نخواهید بود.

 

چیزی که باعث جذاب بودن رستوران جهانکار می‌شود این است که گیاهان و سبزیجات مستقیم از باغ آشپزخانه رستوران تهیه می‌شوند.

با بهترین رستوران‌های محلی آگرا آشنا شوید

رستوران داساپراکاش

دساپراکاش ” Dasaprakash ” به معنای “نور بنده خدا” است، صاحب داساپراشاش به یاد پدرش این رستوران را افتتاح کرد و تصمیم گرفت در غذاهای گیاهی هندوستان جنوبی تخصص داشته باشد، غذاها همه بسیار خوشمزه هستند و محل آن بسیار تمیز است، سینی‌های این رستوران دیدنی و جذاب هستند، و دسرهای بستنی واقعاً ارزش امتحان کردن را دارند، فضای داخلی به گونه‌ای طراحی شده است که در یک فضای دوستانه راهی برای غذا خوردنصمیمی ایجاد کند، امروزه، کلمه ” dasaprakash ” خود مترادف با غذاهای گیاهی هندوستان در سراسر کشور است.

 

رستوران شانکار جی

رستوران شانکار جی، رستورانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای امتحان کردن غذاهای اصیل هندی است، جو این رستوران هم مانند دیگر رستوران‌های محلی شهر آگرا صمیمی و دوستانه است و طعم غذاهای غنی و اصیل هندی را به شما به بهترین وجه ارائه می‌دهد، همه دائما لبخند می‌زنند، علاوه بر این، منوی این رستوران به زبان انگلیسی نوشته شده است، این رستوران مکانی است که شما یکی از گرمترین استقبال‌هایی را که می‌توانید در شهر داشته باشید را تجربه خواهید کرد.

 

پینچ آو اسپایس

بهترین رستوران‌های هندی در آگرا، که غنی‌ترین کاری‌ها و شیرین‌ترین کباب‌های تاندوری را سرو می‌کنند، اغلب در هتل‌ها قرار دارند. به همین ترتیب بهترین رستوران شمال هند در خارج از هتل پنج ستاره قرار دارد، غذایی را که حتما باید در این رستوران امتحان کرد، مرغ بوتی ماسالا، یک تیکا مرغ در یک سس محلی بسیار غنی و تا حدودی تند و همچنین لابابدرای پنیر، پنیر تازه دانه شده در یک سس تند با پیاز است، غذاها همگی معتبر هستند  و تجربه منحصر به فرد غذاخوری از خود غذا تا سرویس‌دهی و محیط را به بهترین نحو برای شما باقی می‌گذارد، خروجی رستوران در جاده فاتاباد میهمانان بیش از سه طبقه را در خود جای داده و مشرف به تاج محل زیبا است.

 

رستوران جانیز پلیس

برای کسانی که به دنبال رستوران هندی با غذاهای مقرون به صرفه اما خوشمزه هستند، مطمئناً این گزینه جانی است، مردم محلی آن را دوست دارند، و این نشانه خوبی است، خود رستوران بسیار کوچک و دنج است و با استفاده از مواد تازه، همه غذاها در مقابل چشم شما تهیه می‌شوند، این رستوران از سال 1978 تاکنون مشغول سرو نان‌های خامه‌ای و شیری است، لاسی موز یکی از خوشمزه‌ترین دسرها در این رستوران است، اما کوفته مالای آنها نیز یکی از تخصص‌هایی است که این رستوران را با آن می‌شناسند، ممکن است ظاهر این رستوران خیلی افراد را به خود جذب نکند، اما با این وجود غذا خوش طعم و لذیذ است، کارکنان آن نیز باعث می شوند بدون فشار بودن احساس راحتی کنید.

 

رستوران سانکارا وجیز

توقفی ارزشمند در راه بازدید از تاج محل رستوران سانکارا وجیز است، سینی‌های غذا که همان تالی‌ها هستند، بسیار خوشمزه به نظر می‌آیند و میتوانید هنگام تماشای منظره‌ای زیبا که در پشت بام قرار دارد، از سغارش دادن آنها لذت ببرید، جو بسیار غیررسمی و صمیمی است. میهمانان همچنین بازی‌هایی مانند شطرنج را انجام می‌دهند، همانطور که ممکن است حدس بزنید، این رستوران جو بسیار دوستانه‌ای دارد و غذاهای آن، علاوه بر اینکه خوشمزه و مقرون به صرفه هستند، هیچ وقت کهنه نمی‌شوند.

 

رستوران جهانپناه

هدف از رستوران جهانپناه درست کردن بهترین غذاهای آوادی منطقه‌ای در هند است، با مزه کردن این طعم‌های هنوز کشف نشده از سفر خود لذت ببرید، غذاهای اافسانه‌ای این رستوران شامل بریانی‌های خوشمزه، کباب‌های آبدار بسیار لذیذ است، اصالت برای این رستوران مهم است: همه مواد تشکیل دهنده آن از مواد محلی تازه تهیه می شود و همه سرآشپزها مطابق رویه‌های آشپزی آوادی آموزش داده می‌شوند، همه آنها یاد می گیرند که با آتش آرام آرام آشپزی کنند.

 

لاکشمی ویلا

لاکشمی ویلا رستوران مناسبی است که غذاهای جنوب هند را با قیمت مناسب تجربه به شما ارائه می‌دهد، با گذشت سال‌ها، این رستوران به یک مکان بسیار محبوب در آگرا برای دوستداران غذا تبدیل شده است، دکوراسیون داخلی بسیار ساده است و جو آن بسیار فروتنانه است،  یک غذای بسیار توصیه شده، غذایی که برای ناهار و شام سرو می‌شود، همه میهمانان، حتی آنهایی که بیشترین اشتها را دارند را راضی خواهد کرد.

 

رستوران جهانکار

رستوران جهانکار در حالی که تمام شب را با سرگرمی و موسیقی رقص می‌گذراند، غذای سنتی هند را ارائه می دهد، خود مکان بسیار جذاب و زیبا است و منوی آنها شامل بسیاری از غذاهای بسیار خوش آب و رنگ هندی است که شامل غذاهای مخصوص آنها، آلو گوبی، سیب زمینی با گیاهان و میوه‌های خشک شده به همراه گشنیز و سس نعنا است، یکی دیگر از خوراک‌های لذیذ آگرا، مورگ کورما، مرغ موجود در ماست، پنیر و تخم خشخاش است که با گلبرگ‌های گل رز و تخمه خربزه تزئین شده است، چیزی که باعث جذاب بودن این رستوران می‌شود این است که گیاهان و سبزیجات مستقیم از باغ آشپزخانه رستوران تهیه می‌شوند.

 

رستوران استاف میکرز

رستوران استاف میکرز در یک تراس زیبا در پشت بام در هتل کمال واقع شده است و دارای دید بسیارچشمگیری از تاج محل مشهور است، این رستوران ،رستوران مناسبی برای لذت بردن از بهترین غذاهای شهر تاج محل است، اما همه غذاها هندی نیستند، به عنوان مثال میهمانان می توانند پنکیک را با عسل انتخاب کنند، رستوران در تمام روز از 6.00 تا 22:00 باز است و این باعث می‌شود که این رستوران یک مکان عالی برای صبحانه، میان وعده، ناهار و شام باشد، مهم نیست در چه ساعتی از روز تصمیم می‌گیرید نشستن در تراس این رستوران را تجربه کنید، جو بی نظیر و لذت بخش خواهد بود و منظره‌های فراموش نشدنی در جلوی چشم شما قرار خواهند گرفت.

 

رستوران شانتی

این رستوران ساده غذاهایی بسیار خوشمزه و لذیذ را به مهمانان خود ارائه می‌کند، و صبحانه‌های آن بسیار معروف است، دکور این رستوران بسیار ساده اما جو آن صمیمی است و باعث شده که این رستوران به کی ار رستوران‌های محبوب آگرا تبدیل شود، طعم اصیل غذاهای هندی را در این رستوران می‌توانید بچشید.

نظرات

  • با ارسال نظر،‌در بهبود کیفیت محتوای بلاگ سلام پرواز سهیم باشید.
  • نظرات شامل الفاظ رکیک، توهین، و محتوای تبلیغاتی تایید نخواهند شد.
  • نظر شما پس از تایید توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و در صورت ارسال پاسخ به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.
مشاوره و خرید تور